VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia III (13-19) => Aiheen aloitti: cannon - 01.05.26 - klo:19:02

Otsikko: Ilmastointi ja lämmitys
Kirjoitti: cannon - 01.05.26 - klo:19:02
Octavia vm.2014. Jalkatilaan ei tule lämmintä ja apukuskin puoleisista suuttimista ei taas kylmää. Hoitaako sama läppämoottori noiden ohjausta vai onko tuolla kojetaulun sisuksissa useampia ohjausmoottoreita? Tai onko vika siis ilmanvaihdon läppämoottoreissa lainkaan vai missä? Kalibrointi painamalla kahta nappia yhtäaikaa ei auta.
Otsikko: Vs: Ilmastointi ja lämmitys
Kirjoitti: Killer - 03.05.26 - klo:07:57
Molemmille puolille on omat säätimet.
Tutulla on tippunut apukuskin puolelta jo pari kertaa säätömoottorista rulla joka kääntään lämmönsäätöläppää.
Kohtuu helppo laittaa takaisin paikalleen.

Hansikaslokeron alta vaahtomuovi pois ja silloin tippuu valkoinen rulla lattialle. Se laitetaan hansikaslokeron taakse keskikonsoliin takaisin paikoilleen koloonsa säätömoottoriin. Hankalin osuus on saada oikeaan asentoon säätöläpän koloon nähden.

Jos haluaa enemmän tilaa työskennellä niin ottaa hansikaslokeron irti myös.