Aamulla kello 6:30 kohti auringonnousua suuntana Miami. Video on nopeutettu 20x jolloin Evergladesin ylitys menee yhdessä hujauksessa. Tässä reittinä vanha "kantatie" 41, huomattavasti miellyttävämpi kruisailureitti kuin viivasuora moottoritie 8)
(http://img543.imageshack.us/img543/3951/naplestomiami.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/543/naplestomiami.jpg/)
Harmi että Ma1ja:n muistuttama boys of summer ei mennyt läpi youtuben tekijänoikeusfiltteristä. Videon pituuskin on optimoitu Don Henleyn alkuperäisversiolle :(
Naples to Miami (http://www.youtube.com/watch?v=ZnT8etDPGcY#ws)
Hieno video taas!
Nuo motaripätkät on täällä välistä vähän liiankin suoria. Mukavimpia kohtia noilla motareilla on kun tulee vähän suurempi kaarre ja tietä on kallistettu mukavasti avittamaan kaarteessa ajoa.
Se on jännä kun Suomessa ei niitä kallistuksia tehdä. Motarirampitkin on joko vaaterissa tai melkein ulos kallellaan. Talvella sitten kieli keskellä suuta saa ajella :P
On varmaan jumalattoman tylsää ajella noita loputtomia suoria.. mutta mukava noita videoita on katsella :)
Lainaus käyttäjältä: livejungle - 04.06.11 - klo:10:02
On varmaan jumalattoman tylsää ajella noita loputtomia suoria..
selittyy amerikkalaisten into asentaa kupinpidikkeitä, dvd-näyttöjä, pikkupöytiä, uima-altaita ym. autoon.....auto hoitaa itse ajamisen ja ihmiset on vain matkustajia.
Lainaus käyttäjältä: Docw - 04.06.11 - klo:02:12
Aamulla kello 6:30 kohti auringonnousua suuntana Miami. Video on nopeutettu 20x jolloin Evergladesin ylitys menee yhdessä hujauksessa. Tässä reittinä vanha "kantatie" 41, huomattavasti miellyttävämpi kruisailureitti kuin viivasuora moottoritie 8)
Jep, ajoin maaliskuussa tuon reitin 41 kautta ja takaisin i75sta, ainoa huvi interstatella oli kuikuilla näkyykö ojissa gaattoreita ;)
Lainaus käyttäjältä: livejungle - 04.06.11 - klo:10:02
On varmaan jumalattoman tylsää ajella noita loputtomia suoria.. mutta mukava noita videoita on katsella :)
Tämä reitti on paikallisen mittapuun mukaan todellinen mutkapätkä ::) Onhan siinä varmaankin toistakymmentä mutkaa vajaan sadan mailin matkalla ;D
Lainaus käyttäjältä: skk - 04.06.11 - klo:10:11
Jep, ajoin maaliskuussa tuon reitin 41 kautta ja takaisin i75sta, ainoa huvi interstatella oli kuikuilla näkyykö ojissa gaattoreita ;)
Ja niitähän näkyy... Pitääkin kelata tuo video läpi uudemman kerran ja katsoa erottuuko noita paikallisia yöllisen liikenteen uhreja nauhalta. Bongasin nimittäin tuolla reissulla pari auton alle jäänyttä alligaattoria ja ainakin yhden kilpikonnan. Muutenkin tuollainen aamuvarhainen ajelutuokio oli vähän kuin eläintarhassa ajelisi, vielä sen verran viileää että eläimet jaksavat olla liikkeellä. Kotoa lähtiessä oli mittarissa 21 ja perillä 29 astetta.
Oheisessa pysäytyskuvassa suurin tuolla matkalla bongattu raato, vähän heikosti zoomaa noihin yksittäisiin ruutuihin mutta tuskin tuota mihinkään pikkuoravaan sekoittaa :) Ei kyllä millään pienellä kinnerillä / moottoripyörällä tekisi mieli tuollaiseen törmätä :-X
:o Varmaan maasturilla ajelisin ittekkin jos siellä asusin. Yli vaan prkl :D
Tulee varmaan mukavat vauriot kun gaattoriin pajauttaa henkilöautolla..
Lainaus käyttäjältä: Docw - 04.06.11 - klo:17:08
Oheisessa pysäytyskuvassa suurin tuolla matkalla bongattu raato, vähän heikosti zoomaa noihin yksittäisiin ruutuihin mutta tuskin tuota mihinkään pikkuoravaan sekoittaa :) Ei kyllä millään pienellä kinnerillä / moottoripyörällä tekisi mieli tuollaiseen törmätä :-X
Juu ei.. Olisi siinä moottoripyöräilijänä kiire päästä takaisin jalkeille, kun yliajosta hermostunut alligaattori tulee kohti hampaat irvessä. ;D
Toisaalta, sama se on täällä härmässäkin jos karhuun sattuu korpitaipaleella törmäämään.
Uutta videota pukkaa taas :) Tällä kertaa kiertoajelua Miamissa. Harmi kun sattui harmaa päivä niin ei ollut mitään syytä hidastella videota edes tuolla Ocean Drivellä ;) Teki mieli laittaa lisää nopeutta entisestään kun siinä oli parkissa niin kammottava auto (kohdassa 3:37), ei ymmärrä kuka tuollaisesta haluaa maksaa. Etenkään tuollaisella värillä ::)
Miami trip (http://www.youtube.com/watch?v=oxzdBh9ZX6s#ws)
V8 Magazine & GTI Magazine kiihdytyspäivä 2011 (http://www.youtube.com/watch?v=yZsbdJjt718#ws)
Kai tänne muutkin saa julkaista tuotoksiaan. Viime viikonlopulla tuli käytyä Alastarolla kuvaamassa amatöörikiihdyttelyä.
Tuli innostuttua videokuvaamisesta, kun tähän mennessä valokuvaus on ollut se juttu. Nyt on tullut hassattua lomarahat ulkoiseen mikrofoniin sekä steadicam-kuvanvakaimeen. Sais vaan posti kiikuttaa paketit kotiovelle.
Pitääkin katsastaa videot kunhan kotia pääsee.
Docw: et kai vaan tarkoittanut sitä harmaata bemaria siinä oikealla vai sitä samanväristä rassia vastakkaisella puolella? ;) Minulle se toinen niistä ainakin kelpaisi oikein hyvin (erivärisenä ehkä), joten jos tämä oli sun joku ovela temppu yrittää nostattaa meikän autokuumetta, niin aika hyvin siinä onnistuit :D
Raimo: Totta kai tänne saa kaikki laittaa omia videoitaan. Näitä on oikein mukava omasta mielestä katsella välillä kuvien sijaan.
Lainaus käyttäjältä: pokkus - 10.06.11 - klo:18:57
Docw: et kai vaan tarkoittanut sitä harmaata bemaria siinä oikealla vai sitä samanväristä rassia vastakkaisella puolella? ;) Minulle se toinen niistä ainakin kelpaisi oikein hyvin (erivärisenä ehkä), joten jos tämä oli sun joku ovela temppu yrittää nostattaa meikän autokuumetta, niin aika hyvin siinä onnistuit :D
Raimo: Totta kai tänne saa kaikki laittaa omia videoitaan. Näitä on oikein mukava omasta mielestä katsella välillä kuvien sijaan.
Siellä luuraa sellainen haalistunut myrkyn vihreä, kultaisilla sivupaneeleilla koristeltu Maybach. Toivottavasti tuollainen ei kenenkään automiehen/naisen kuumetta nostata ;D Hyi kauhistus! Ihan viime sekunneilla muuten kuvassa vilahtaa vanhakorinen CLS AMG järjettömän kokoisilla pakoputkilla. Sellainen nostatti kyllä ainakin minun kuumetta ;)
Tottahan tänne kaikkien videot sopii, sillähän tämän topicin laitoinkin pystyyn ettei tarvitse ainoastaan omia videoita katsella ;)
Lainaus käyttäjältä: Docw - 10.06.11 - klo:20:27
Siellä luuraa sellainen haalistunut myrkyn vihreä, kultaisilla sivupaneeleilla koristeltu Maybach. Toivottavasti tuollainen ei kenenkään automiehen/naisen kuumetta nostata ;D Hyi kauhistus! Ihan viime sekunneilla muuten kuvassa vilahtaa vanhakorinen CLS AMG järjettömän kokoisilla pakoputkilla. Sellainen nostatti kyllä ainakin minun kuumetta ;)
Tottahan tänne kaikkien videot sopii, sillähän tämän topicin laitoinkin pystyyn ettei tarvitse ainoastaan omia videoita katsella ;)
Sitten meikäläinen hiukan ennakoi videota katsellessa eli eri autoista puhuttiin :) Itsekin näin muuten eilen liikenteessä uudenmallisen C63 AMG mersun. Valoissa seisottiin vierekkäin ja oli muuten aika häijyn näköinen peli mustan värisenä...
Lainaus käyttäjältä: Raimo Miettinen jr. - 10.06.11 - klo:18:18
V8 Magazine & GTI Magazine kiihdytyspäivä 2011 (http://www.youtube.com/watch?v=yZsbdJjt718#ws)
Kai tänne muutkin saa julkaista tuotoksiaan. Viime viikonlopulla tuli käytyä Alastarolla kuvaamassa amatöörikiihdyttelyä.
Tuli innostuttua videokuvaamisesta, kun tähän mennessä valokuvaus on ollut se juttu. Nyt on tullut hassattua lomarahat ulkoiseen mikrofoniin sekä steadicam-kuvanvakaimeen. Sais vaan posti kiikuttaa paketit kotiovelle.
Hienoa videota, vaikkakin aika ajoin tuo kelpaisi pelkkänä ääniraitanakin ;)
Vaikka tuo Gopro tuottaa 1080p kuvaa, niin kyllä kuvanlaadussa on vielä kovasti tekemistä. Sen verran paljon nätimpää piirtoa on tuossa sinun pätkässä.
Todella hieno video Raimolla, kiitokset siitä! Itseä ainakin kiinnostaa enemmän tuollaiset kiihdytysajot, joissa ajetaan "normaaleilla" autoilla eikä vaan sellaisilla peleillä, jotka on rakennettu vain kiihdytystä varten.
Muutama huomio videosta. Ensinnä pisti silmiin tuo Ferrarin varttimaili (vai ajettiinko eurooppalaisittain "vain" 400m?). Ei tainnut kaveri saada pidettyä autoa ihan lapasessa, kun noin huono aika tuli.
Toisena oli tuo uusikoppainen Camaro, joka kellotti ajaksi ~11,9s. Taitaa olla tuota yksilöä hiukan piristetty kun vakiona nuo vetävät parhaimillaan juuri ja juuri alle 13s. Tai oliko sitten vaan lievempiä tuunauksia ja kunnon kumit alla.
Lainaus käyttäjältä: pokkus - 11.06.11 - klo:07:04
vai ajettiinko eurooppalaisittain "vain" 400m?
Kyllä täälläpäin ainakin on ollut tapana ajaa "eurooppalaisittain" ihan 402,33m, ämerikkalaisittainhan se olisi 1/4 maili ::)
Mitä taas Ferrarin aikaan tulee, niin pikaisen googletuksen mukaan niillä ei juuri kovempaa ajeta vartilla...
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 11.06.11 - klo:10:09
Kyllä täälläpäin ainakin on ollut tapana ajaa "eurooppalaisittain" ihan 402,33m, ämerikkalaisittainhan se olisi 1/4 maili ::)
Mitä taas Ferrarin aikaan tulee, niin pikaisen googletuksen mukaan niillä ei juuri kovempaa ajeta vartilla...
Kiitos tarkennuksesta :) Itse kuvittelin, että ajetaan vain 400m, kun se on aina TM:n testeissa vertailutilastona ja muutenkin kuulosti mukavammalta tasaluvulta.
Itse olisin kyllä tuolta Ferrarilta odottanut vähän ripeämpiä aikoja, mutta ei se teho ja hinta näköjään aina ihan kaikkea kerro :)
Lainaus käyttäjältä: pokkus - 11.06.11 - klo:19:50
Itse kuvittelin, että ajetaan vain 400m, kun se on aina TM:n testeissa vertailutilastona ja muutenkin kuulosti mukavammalta tasaluvulta.
En tiedä sitten TM:n mittauksista, hehän tosiaan ilmoittaa aina matkaksi 400m mutta liekkö se on vain tekstissä pyöristetty tasalukuun ettei paapat kysele turhaan että mikäs ihmeen 402,33m :P
Kyllä se maybach tänne kelpaisi :D Onko jo siellä Miamissa päin BMW f10 ja audi A7 tiellä?
ps. aiheeseen liittymätön.. tiesittekö, että executive cars per capita on mailman korkein Suomessa? Eniten A6, ja 5 sarjan bemaria ;)
Lainaus käyttäjältä: pizza_delivery - 12.06.11 - klo:12:32
Kyllä se maybach tänne kelpaisi :D Onko jo siellä Miamissa päin BMW f10 ja audi A7 tiellä?
ps. aiheeseen liittymätön.. tiesittekö, että executive cars per capita on mailman korkein Suomessa? Eniten A6, ja 5 sarjan bemaria ;)
Bemareita riittää, A7 on huomattavasti harvinaisempi. Kävin tuossa parin päivän työreissulla New Jerseyssä, Summit / Murray Hill pikkukaupungeissa. Siellä riitti Audeja, oikeastaan niitä oli huomiotaherättävän paljon, useampi avo S5, Q5, A7 jne...
Harmittavasti en päässyt itse ajelemaan, mutta hassunhauskaa oli kyydissäkin ;)
Airboating (http://www.youtube.com/watch?v=TvaH-dlQ3bM#ws)
timelapse alastarolle (http://www.youtube.com/watch?v=faySJ9_BE8I#ws)
Näin juhannuksen meno/paluuliikenteen nimissä tuli väsättyä tuollainen härö videopätkä...
Lainaus käyttäjältä: Raimo Miettinen jr. - 26.06.11 - klo:02:35
Näin juhannuksen meno/paluuliikenteen nimissä tuli väsättyä tuollainen härö videopätkä...
Häröt on kivoja :D
RM jr:n videoon muuten kantaa ottamatta niin värit on ainakin kohdallaan. Suomen syksyä hienoimmillaan. Mukavaa katsottavaa kun ei itse tarvitse juuri nyt noissa keleissä kärvistellä. :)
Lainaus käyttäjältä: Docw - 26.06.11 - klo:02:22
Harmittavasti en päässyt itse ajelemaan, mutta hassunhauskaa oli kyydissäkin ;)
Tuo tosiaan oli ihan jumalattoman hauskaa. Suosittelen kaikille, joilla on mahdollisuus kokeilla.
Lainaus käyttäjältä: Docw - 26.06.11 - klo:02:22
Harmittavasti en päässyt itse ajelemaan, mutta hassunhauskaa oli kyydissäkin ;)
Airboating (http://www.youtube.com/watch?v=TvaH-dlQ3bM#ws)
Pelastusliivejä ei liene tarvittu kun aaligeittorit ois syöny heti kun loiskahdus olisi kuulunut?
Lainaus käyttäjältä: Docw - 26.06.11 - klo:02:22
Harmittavasti en päässyt itse ajelemaan, mutta hassunhauskaa oli kyydissäkin ;)
Hieno meininki! Ei taida kamera pysyä ropellin pyörimistahdissa mukana tai sitten oli todella oudosti toimiva. ;)
Raimolla on kyllä hienot videot, propsit viimeisimmästä ;D
Tuo viimeisin video on koostettu n. 1000 valokuvasta ja photoshoppasin värit vielä nurin (kuvattu eilen eikä syksyllä). Hain jotain sienitrippimeininkiä, kait. Jos kiinnostaa enemmän tuollainen tekniikka niin googlesta löytyy hakusanoilla time lapse tai intervallikuvaaminen.
Lainaus käyttäjältä: Raimo Miettinen jr. - 26.06.11 - klo:11:29
Hieno meininki! Ei taida kamera pysyä ropellin pyörimistahdissa mukana tai sitten oli todella oudosti toimiva. ;)
Aika perinteisesti se potkuri tuossa pyöri :) Pitänee seuraavalla kerralla ottaa videota tuplanopeudella.
Ps. oli muuten auringonpolttama daami ratissa. Vähän mietitytti noin etukäteen että minkälaiset kyydit saadaan, mutta vielä mitä, rouva tuumasi lähtiessä että otetaan aluksi vähän Rock'n'Roll meininkiä ja niinhän sitä otettiin ;D GPS:llä katselin niin huiput oli 75km/h...
Pick-Nick - Forssa 2011 (http://www.youtube.com/watch?v=_Ci3vugAzz4#ws)
Eilisestä Forssan Pick-Nickistä
Aivan mahtava kuvakavalkadi - K I I T O S ! Siinä tuli namua peräjälkeen - vain entrance'n selostus a la pressan kutsut puuttui, kun autoista tunnistin tuskin puoliakaan. Eikös tänä vuonna tapahtuma ollut aiempia laajempi? Millä muuten itse osallistuit?
Hienosti tehty pätkä (vaikka en noitten vanhojen kärryjen fani olekaan), hienon Corveten silti onnistuit 'vangitsemaan' (07.00 min. kohdalle).
Limen vihree Mini oli meitsin suosikki. :-X
( Pitäiskö nää videosta alaspäin siirtää Tapahtumat-ketjuun? )
Voe helvata, Tsiih ruutupaitaukkoineen ja sinisine dartteineen on päässyt filmitähdeksi, kulkueen taustalla kohdassa 4.50- 5.20 ;D
Tässä isompi kuva meistä,
sekä auto joka ei TODELLAKAAN kuulu harrasteautotapahtumaan näytille. Parkkimikkojen löysästä seulasta johtuen moni oikea harrastepeli joutui tyytymään kunniakierrokseen.
Anteeksi maalaisuuteni, mutta Tsiihistä autoineen en saa minkäänlaista näköhavaintoa, mies ja Dart erottuvat kyllä.
Et kai tosissasi golfiani kuvista etsi? ;) En ikinä tulisi mokomalla... Tuo musta variant edellisessä viestissäni on ehkä irvokkainta mitä siellä näin, teinituningcivicin lisäksi.
Näyn hieman huonosti, ensin nojailen punaisen etulokariin ja sitten heiluttelen käsiäni mustassa tuolissa selkä kameraan päin. Ehkä parhaiten juuri 4.48 kohdalla.
LainaaEt kai tosissasi golfiani kuvista etsi?
No en, vaan kun viittasit tuohon grafiitinharmaaseen vastaavaan. En saanut tolkkua yhteydestä. Enkä ole enää uudelleen videota katsonut.
Lainaus käyttäjältä: Quality - 08.08.11 - klo:17:16
Aivan mahtava kuvakavalkadi - K I I T O S ! Siinä tuli namua peräjälkeen - vain entrance'n selostus a la pressan kutsut puuttui, kun autoista tunnistin tuskin puoliakaan. Eikös tänä vuonna tapahtuma ollut aiempia laajempi? Millä muuten itse osallistuit?
Kiitos sulle! Ekaa kertaa olin Forssassa. Todella paljonhan tuolla on autoja ja vaikka kuinka yrittää koostaa jotain "kaiken kattavaa" tiiviiseen pakettiin niin filmille tuntuu päätyvän niitä omaa silmää miellyttävät (anteeksi, pick up-, kantti- ja rekka-harrastajat ja prätkäjätkät). Tuolla dieselinrutkulla olin liikkeellä, kun on sellanen ikuinen haaveilija eikä omistaja harrasteautojen suhteen. Euro ja japsipelejä saisi omasta mielestäni olla vaikka enemmän. Osaako joku kertoa miksi ne oli ajettu nurkkaan ja miksi jenkkejä on noinkin paljon suhteessa muihin? Lahden Classic on tässä mielessä hyvä, kun arvon järjestäjät autokerhoineen rankkaavat näytille todella laajan ja monipuolisen kattauksen vähän kaikkea vanhempaa päristintä ja parkkiksella sama monen kirjava kattaus.
LainaaEuro ja japsipelejä saisi omasta mielestäni olla vaikka enemmän. Osaako joku kertoa miksi ne oli ajettu nurkkaan ja miksi jenkkejä on noinkin paljon suhteessa muihin?
Minulla on käsitys, että tapahtuma on ollut aiemmin käytännössä amerikkalaisten esiinmarssi, ja että eurooppalaiset ovat tulleet kuvaan myöhemmin. Kehityksen voi todeta vaikkapa tuolta: http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2006/PickNick-06/ (http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2006/PickNick-06/) , http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2010/PickNick2010/ (http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2010/PickNick2010/) .
LainaaEuro ja japsipelejä saisi omasta mielestäni olla vaikka enemmän. Osaako joku kertoa miksi ne oli ajettu nurkkaan ja miksi jenkkejä on noinkin paljon suhteessa muihin? Lahden Classic on tässä mielessä hyvä, kun arvon järjestäjät autokerhoineen rankkaavat näytille todella laajan ja monipuolisen kattauksen vähän kaikkea vanhempaa päristintä ja parkkiksella sama monen kirjava kattaus.
Mitä sitä ihmettelemään?? Sehän on kuin Luonnonystävää vertais Serlaan.
Pick-nick on pick-nick ja Classic on classic. Hyvä näin, olis pirun tylsää jos olisivat samanlaiset.
Kun itse olin ensimmäistä kertaa siellä n. -98, oli järjestys aivan samanmoinen. Jenkkejä paljon ja muita mitä sekaan mahtui. Euroalue on laajentunut kuninkuusravien seurauksena sen jälkeen, tuning-autot vähentyneet.
Luulen, ettei SMCF ry:ssä montaa rättisitikkaa ole ;)
Ok eli tapahtuma on vaan kasvanut pelkästä jenkkiautotapahtumasta enemmän yleisesti kaikkia harrastepelejä koskevaksi tapahtumaksi (jenkit edelleen pääosassa). Enkä oikeastaan verrannut tapahtumia muilta osin kuin autovalikoiman laajuudessa sillä niin kuin edellä sanottiin niin piknik on piknik johon nurmikenttä antaa oivan mahdollisuuden.
Taas pukkaa GoPro videota :) Tällä kertaa leikkimaasturi soratiellä, äksöni on taas vähissä mutta onpa ainakin erilaista maisemaa ;)
Cross Golf @ Cross Country road (http://www.youtube.com/watch?v=W7R9-0kuDok#ws)
Tein Mikan Passatista tuollasen HD pätkän !
Passat 1.8TT with Bags (http://vimeo.com/27868524)
Vähänkö harmitti kun veti linssin huuruun heti alkumatkasta. Mistähän moinen edes johtuu kun kosteutta ei kovin paljoa ollut ja lämmintäkin parinkympin tienoilla...?
No tekaisinpa kuitenkin taas yhden ajopätkän, tällä kertaa suhailu New Jerseyn länsipuolelta Manhattanin läpi JFK:lle.
YouTube - Broadcast Yourself. (http://www.youtube.com/watch?v=Q7ofAl7YABE#)
Lainaus käyttäjältä: Docw - 11.09.11 - klo:01:33
No tekaisinpa kuitenkin taas yhden ajopätkän, tällä kertaa suhailu New Jerseyn länsipuolelta Manhattanin läpi JFK:lle.
Video ainakin näkyy paremmin kun sitä ei ole asetettu privaatiksi... :D
MitäMitä, eikö meissä kaikissa asukkaan pieni hakkeri? ;D ...josko nyt :-[
Tällainen turhuus tuli kuvattua Ahvenistolta kotiin ajaessa. Piti oikeastaan vain testata miten pahasti Youtube raiskaa kuvanlaadun eri asetuksilla.
Random highway driving (http://www.youtube.com/watch?v=DcjDZ55jOHM?hd=1#ws)
edit! Väärä topiikki, piti mennä kuvien puolelle. ;D
Kovin meni tummaksi kun yritin laskevaa aurinkoa filmata. Pitää kokeilla joku päivä uusiksi...
Sunset @ Naples Pier (http://www.youtube.com/watch?v=I6ortYeqbu0#ws)
EDIT: Ps. Parempaa resoluutiota saa kun katsoo youtubessa....
Ajelua kai se on tämäkin. Ihan epähuomiossa jäi kamera päälle kuvaamaan, hyihyi minua ::)
...ohjelmassa nousu Miamin kaupungin ylle ja lopussa kaarretaan Manhattanin päällä.
Miami & Manhattan (http://www.youtube.com/watch?v=p0BjLKUwd2M#)
Ei pal parempi ajokeli vois olla :P
Cruising w/ GoPro (http://www.youtube.com/watch?v=5uxOlBGpPPs#ws)
Driving in northern Helsinki (http://vimeo.com/37717269)
Tollattista.
Puoli amerikkaa videoituna:
Naples To Irving (http://www.youtube.com/watch?v=GQrc9uNjd6Q#)
...kaikenkaikkiaan ajoa noin 18h, kuvat otettu kymmenen sekunnin välein ja sitten nuo kuvat tiivistetty reiluun viiteen ja puoleen minuuttiin. Laitoin noita paikkakuntia tuohon videolle jonkinverran niin pysyy suurinpiirtein kartalla missä mennään. Samoin osavaltioiden rajat ylitetään silloin kun uuden osavaltion nimi napsahtaa ruutuun. Lopussa vielä googlemapsin kartta tuosta reitistä.
Tällä kertaa pohjoista Ruotsia GoPron linssin läpi.
Evening ride from Abisko to Kiruna (http://www.youtube.com/watch?v=1olIhPQgCC8#ws)
Nostetaan vanhaa aihetta
Sonyn Start trail app
https://www.youtube.com/watch?v=S2RtmpD4cPk#ws (https://www.youtube.com/watch?v=S2RtmpD4cPk#ws)