VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: Puuhapeke - 22.11.25 - klo:09:51

Otsikko: Skoda Octavia MK4 starttinappula
Kirjoitti: Puuhapeke - 22.11.25 - klo:09:51
Moro,

Skoda Octavia MK4 ja starttinappi ruvennut temppuilemaan välillä joutuu painamaan monesti että lähtee virrat päälle tai saa auton sammumaan. Tilasin uuden nappulan ja sillä ei toimi juuri ollenkaan. Tuliko susi tarvikenappi (vemo) vai onkohan tässä joku muu juttu mikä vaikuttaa?