Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: MikkeSi - 04.06.25 - klo:16:55
Otsikko:
Golf FSI 1.6 Mk 5 2004 pätkii kylmänä
Kirjoitti:
MikkeSi
-
04.06.25 - klo:16:55
Moro! Mikähän golf Mk 5 2004 1.6fsi autossa voi olla vikana? kun auto pätkii kylmänä ja jonkun aikaa kun ajaa niin toimii normaalisti.
Nyt myös punainen öljyvalo syttyi ja sammui heti.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat