VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: MikkeSi - 04.06.25 - klo:16:55

Otsikko: Golf FSI 1.6 Mk 5 2004 pätkii kylmänä
Kirjoitti: MikkeSi - 04.06.25 - klo:16:55
Moro! Mikähän golf Mk 5 2004 1.6fsi autossa voi olla vikana? kun auto pätkii kylmänä ja jonkun aikaa kun ajaa niin toimii normaalisti.
Nyt myös punainen öljyvalo syttyi ja sammui heti.