Tosiaan 1,6 TDI Skoda Superb -14 DSG automaattilaatikolla on alkanut täristää 3 ja 4 vaihteen kohdilla, kun kiihdyttää ripeästi. Ikäänkuin renkaat löisi pari kertaa tyhjää. Nätisti kaasua painaessa ei ole ongelmaa. Kierrokset ei humpaa, eikä äännä ainakaan vielä mitenkään.
Autoon on 4 vuotta sitten vaihdettu mekatoriniikka ja vuosi sitten kytkin ja kaksoismassavauhtipyörä, mutta jotenkin nyt arveluttaa tuon mekatroniikan puolesta. Kellään kokemusta vastaavasta?