Onko kellään tietoa värinänvaimentimen kiristyksestä ?
T4 AAB moottori vm-97 tämä on siis se uudempi moottori missä on jo erillinen jakoremminkiristin ja kuningaspultti on pidempi .
Kiinnipitotyökalu on hankittu millä saa dampperista pidettyä kiinni .
Sen mitä netistä koitti kaivaa niin momentit ja asteet vaihtelee aika rajusti .
16 ja 180ast... tais mennä jo..