VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Hlkp1 - 19.03.25 - klo:18:39

Otsikko: T4 Värinänvaimennin kiristys
Kirjoitti: Hlkp1 - 19.03.25 - klo:18:39
Onko kellään tietoa värinänvaimentimen kiristyksestä ?
T4 AAB moottori vm-97 tämä on siis se uudempi moottori missä on jo erillinen jakoremminkiristin ja kuningaspultti on pidempi .
Kiinnipitotyökalu on hankittu millä saa dampperista pidettyä kiinni .
Sen mitä netistä koitti kaivaa niin momentit ja asteet vaihtelee aika rajusti .
Otsikko: Vs: T4 Värinänvaimennin kiristys
Kirjoitti: Larmatin - 09.04.25 - klo:21:12
16 ja 180ast... tais mennä jo..