Itsellä on Atecassa nastarenkaat kokoa 215/55 r17. Pehmeneeköhän kulku nimismiehen kiharoissa merkittävästi, jos vaihtaa 16-tuumaisiin renkaisiin?
En jaksa uskoa. Paljon suurempi ero tulee jos sillä jos lasket rengaspaineita nykyisissä kumeissa.
Lainaus käyttäjältä: japeu - 03.02.25 - klo:19:49Itsellä on Atecassa nastarenkaat kokoa 215/55 r17. Pehmeneeköhän kulku nimismiehen kiharoissa merkittävästi, jos vaihtaa 16-tuumaisiin renkaisiin?
Itsellä Passatissa 215/55/17 kitkat(Goodyear) ja 205/60/16 kesärenkaat(Michelin), kesärenkaat ovat mukavammat ja pehmeämmät.