VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Seat => Ateca (16-) => Aiheen aloitti: japeu - 03.02.25 - klo:19:49

Otsikko: Pehmeämmät renkaat?
Kirjoitti: japeu - 03.02.25 - klo:19:49
Itsellä on Atecassa nastarenkaat kokoa 215/55 r17. Pehmeneeköhän kulku nimismiehen kiharoissa merkittävästi, jos vaihtaa 16-tuumaisiin renkaisiin?
Otsikko: Vs: Pehmeämmät renkaat?
Kirjoitti: Jultsu - 04.02.25 - klo:08:30
En jaksa uskoa. Paljon suurempi ero tulee jos sillä jos lasket rengaspaineita nykyisissä kumeissa.
Otsikko: Vs: Pehmeämmät renkaat?
Kirjoitti: Iro - 07.02.25 - klo:14:02
Lainaus käyttäjältä: japeu - 03.02.25 - klo:19:49Itsellä on Atecassa nastarenkaat kokoa 215/55 r17. Pehmeneeköhän kulku nimismiehen kiharoissa merkittävästi, jos vaihtaa 16-tuumaisiin renkaisiin?

Itsellä Passatissa 215/55/17 kitkat(Goodyear) ja 205/60/16 kesärenkaat(Michelin), kesärenkaat ovat mukavammat ja pehmeämmät.