Mikähän mahtaa olla vikana kun caravelle (98vm) ei kulje yli 80km/h? Hitaasti kiihtyy ja ylämäessä esim tuppaa vauhti hiipumaan.
Ilmamassamittari kenties?
Voi olla myös turbo. Voiko tuon ikäisen auton muuten ECU laittaa vikatilaan?
2.5 pitäisi olla tdi eli varmaankin perus boschin edc15 ecu, eli eiköhän sieltä löydy koodinpätkät millä syöttökartat tiputetaan vikatilaan jos ahtopaineet on väärät tai maf likainen tjsp.
ratkaisuna siis vikakoodien luku ja moottorin anturiarvojen seuranta ajon aikana
Vaikea sanoa..
Veljellä oli aikaisemmin auto ja tehnyt tämän kerran aikasemmin sillä, mutta ei muista mitä korjaamolla oltiin tehty että vika poistui. Ilmeisesti jotain paikkaa putsailtu, ei tietoa kyllä mitä.
No joutaa varmaan vikakoodin lukuun kunhan ehtii.
Kokeilen varmaankin ensihätään putsailla maffia.
Jos on pakko päästä tekemään jotain käsillä niin vaihda ensiksi kaikki alipaineletkut uusiin, motonetistä saa 4/5/6mm sisähalkaisijan bensaletkua metritavarana joka sopii tuohon käyttöön.