Pitäis saada keskikonsoli irti,missä järjestyksessä se irtoaa ja miten?
En saa tänne lisättyä ohjetta liitteenä. Täältä se kuitenkin löytyy https://vagtech.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=133
Muista rekisteröityä jotta voit ladata sen itsellesi.
Kiitos Jacce75
Antero