VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: ulkosuomalainen - 20.05.24 - klo:20:25

Otsikko: Suberb -12 keskikonsolin irroitus
Kirjoitti: ulkosuomalainen - 20.05.24 - klo:20:25
 Pitäis saada keskikonsoli irti,missä järjestyksessä  se irtoaa ja miten?
Otsikko: Vs: Suberb -12 keskikonsolin irroitus
Kirjoitti: Jacce75 - 21.05.24 - klo:10:54
En saa tänne lisättyä ohjetta liitteenä. Täältä se kuitenkin löytyy https://vagtech.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=133
Muista rekisteröityä jotta voit ladata sen itsellesi.
Otsikko: Vs: Suberb -12 keskikonsolin irroitus
Kirjoitti: ulkosuomalainen - 21.05.24 - klo:18:40
Kiitos  Jacce75

Antero