VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: VoCCi - 03.04.24 - klo:16:45

Otsikko: apuja kaivataan golf -19
Kirjoitti: VoCCi - 03.04.24 - klo:16:45
Onkos kellään mulla käynyt näin?

Pari päivää sitten, moottorivikavalo ja EPC syttyi,
vikakoodeista löytyi P2279 (Intake Air system Leak) ja tutkiessa konehuonetta löytyi kyseinen probleema. ::)

Hyviä korjausvinkkejä?
Otsikko: Vs: apuja kaivataan golf -19
Kirjoitti: mfroberg - 04.04.24 - klo:09:31
1. Et kertonut mikä kone autossasi on.
2. Kerroit löytäneesi vian(imuvuodon paikan) mutta et kerro mikä/missä se on mutta haluat siihen kuitenkin korjausvinkkejä?
Otsikko: Vs: apuja kaivataan golf -19
Kirjoitti: VoCCi - 04.04.24 - klo:16:01
Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 04.04.24 - klo:09:311. Et kertonut mikä kone autossasi on.
2. Kerroit löytäneesi vian(imuvuodon paikan) mutta et kerro mikä/missä se on mutta haluat siihen kuitenkin korjausvinkkejä?

Kuva jäi tietenkin lisäämättä :D


https://ibb.co/vVZR0dN

DACA 96kW
Otsikko: Vs: apuja kaivataan golf -19
Kirjoitti: VoCCi - 04.04.24 - klo:16:05
Lainaus käyttäjältä: VoCCi - 03.04.24 - klo:16:45Onkos kellään mulla käynyt näin?

Pari päivää sitten, moottorivikavalo ja EPC syttyi,
vikakoodeista löytyi P2279 (Intake Air system Leak) ja tutkiessa konehuonetta löytyi kyseinen probleema. ::)

Hyviä korjausvinkkejä?


https://ibb.co/vVZR0dN
Otsikko: Vs: apuja kaivataan golf -19
Kirjoitti: o.b. - 04.04.24 - klo:17:23
Poralla reikä isommaksi ja sopiva metalliputki liimaten kiinni.
Otsikko: Vs: apuja kaivataan golf -19
Kirjoitti: Tos® - 05.04.24 - klo:15:35
Tai kättä taskuun ja haet uuden