Onkos kellään mulla käynyt näin?
Pari päivää sitten, moottorivikavalo ja EPC syttyi,
vikakoodeista löytyi P2279 (Intake Air system Leak) ja tutkiessa konehuonetta löytyi kyseinen probleema. ::)
Hyviä korjausvinkkejä?
1. Et kertonut mikä kone autossasi on.
2. Kerroit löytäneesi vian(imuvuodon paikan) mutta et kerro mikä/missä se on mutta haluat siihen kuitenkin korjausvinkkejä?
Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 04.04.24 - klo:09:311. Et kertonut mikä kone autossasi on.
2. Kerroit löytäneesi vian(imuvuodon paikan) mutta et kerro mikä/missä se on mutta haluat siihen kuitenkin korjausvinkkejä?
Kuva jäi tietenkin lisäämättä :D
https://ibb.co/vVZR0dN
DACA 96kW
Lainaus käyttäjältä: VoCCi - 03.04.24 - klo:16:45Onkos kellään mulla käynyt näin?
Pari päivää sitten, moottorivikavalo ja EPC syttyi,
vikakoodeista löytyi P2279 (Intake Air system Leak) ja tutkiessa konehuonetta löytyi kyseinen probleema. ::)
Hyviä korjausvinkkejä?
https://ibb.co/vVZR0dN
Poralla reikä isommaksi ja sopiva metalliputki liimaten kiinni.
Tai kättä taskuun ja haet uuden