Morjes aattelin siirtää katkaisijalle lisäpitkät, mutta en ole varma/tiedä miten. Voiko Virtajohdon väliin laittaa napin että saisi lisävalot kytkettyä milloin vain, vai täytyykö olla rele välissä. Tai voiko kytkeä ihan vaan herätteen väliin katkaisimen?
Katkaisin herätteen väliin on se oikea tapa.