VAGarena.fi

Tekniikka => Kori ja valot => Aiheen aloitti: Golffi269 - 22.11.23 - klo:19:33

Otsikko: Lisäpitkät katkaisijalle
Kirjoitti: Golffi269 - 22.11.23 - klo:19:33
Morjes aattelin siirtää katkaisijalle lisäpitkät, mutta en ole varma/tiedä miten. Voiko Virtajohdon väliin laittaa napin että saisi lisävalot kytkettyä milloin vain, vai täytyykö olla rele välissä. Tai voiko kytkeä ihan vaan herätteen väliin katkaisimen?
Otsikko: Vs: Lisäpitkät katkaisijalle
Kirjoitti: Jacce75 - 23.11.23 - klo:06:24
Katkaisin herätteen väliin on se oikea tapa.