VAGarena.fi

Tekniikka => Kori ja valot => Aiheen aloitti: jallu-65 - 29.07.23 - klo:22:10

Otsikko: valot
Kirjoitti: jallu-65 - 29.07.23 - klo:22:10
Oiskoha jollai tietoo tommosest ikivanhast ventost, vm.97, ku yhtäkkii hokattii ettei lyhyet ajovalot pala ollenka, parkit kyl ja viiksest pitkät vilkkuu, polttimot ehjät, eikä luulis molempie kyl samaa aikaa ees pimahtava, eli mikähä vois ol syynä?
Otsikko: Vs: valot
Kirjoitti: Jultsu - 30.07.23 - klo:08:17
valokatkaisimesta nyt varmaan helpoin aloittaa jos sulakkeet on jo tarkistettu