VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: Keitamu - 15.05.23 - klo:16:55

Otsikko: Polo -98 6N 1,6 automaatti ei käynnisty
Kirjoitti: Keitamu - 15.05.23 - klo:16:55
 Ei tule kipinää. OBD porttia olen kokeillut lukea kahdella eri laitteella , keltainen antoi Link error ja iCarsoft Error in Communication.
Puolassa ei vikaa ja sulakkeet katsottu. Auto sammui päivää aiemmin valoihin mutta lähti muutaman yrityksen jälkeen. Nyt töistä lähdettäessä pari päivää sitten starttaa mutta ei käynnisty ja irtotulpalla katsottu ettei tule kipinää..auto pääkaupunkiseudulla , oisko jollain aikaa tutkiia :)
Otsikko: Vs: Polo -98 6N 1,6 automaatti ei käynnisty
Kirjoitti: Keitamu - 29.05.23 - klo:21:13
Vika löydetty..Sytytyspulssianturi , hall anturi