Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: seatss - 19.02.23 - klo:15:56
Otsikko:
Toledo 2003, 1.8, sedan
Kirjoitti:
seatss
-
19.02.23 - klo:15:56
Probleema tuli kun auton ikkunat lähtevät itsestään alas parkissa ollessaan. Jos joku tietää tuosta sähköviasta niin antakaa tietoa. Olen nyt ottanut miinusnavan irti mutta hankala sitä joka pysäkillä tehdä :-[
S Toledo, 1.8, 2003, sedan
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat