VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: seatss - 19.02.23 - klo:15:56

Otsikko: Toledo 2003, 1.8, sedan
Kirjoitti: seatss - 19.02.23 - klo:15:56
Probleema tuli kun auton ikkunat lähtevät itsestään alas parkissa ollessaan. Jos joku tietää tuosta sähköviasta niin antakaa tietoa. Olen nyt ottanut miinusnavan irti mutta hankala sitä joka pysäkillä tehdä  :-[

S Toledo, 1.8, 2003, sedan