Mulla olis aiheen mukaiset portterit varaosiksi tai rakennettavaksi. Olisko jollain intoa tai tarvetta. Kumpikaan ei ole ajokuntoinen. Moottorien pitäisi olla toimivat. 2,5 TDI:ssä kytkinvika. Molemmat korivammasia. Molemmat matkailuautoiksi rekisteröity ja istumet löytyy.
Jos kiinnostusta niin laitaa viestiä vaan.
yt.Terho
p.0445032799