VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Terho82 - 09.01.23 - klo:23:41

Otsikko: TRANSPORTER 2.4D -93 ja TRANSPORTER 2.5TDI -96 Varaosiksi ?
Kirjoitti: Terho82 - 09.01.23 - klo:23:41
Mulla olis aiheen mukaiset portterit varaosiksi tai rakennettavaksi. Olisko jollain intoa tai tarvetta. Kumpikaan ei ole ajokuntoinen. Moottorien pitäisi olla toimivat. 2,5 TDI:ssä kytkinvika. Molemmat korivammasia. Molemmat matkailuautoiksi rekisteröity ja istumet löytyy.

Jos kiinnostusta niin laitaa viestiä vaan.

yt.Terho
p.0445032799