Nyt tarviis tietämystä. Caddystä lähti kaasupoljin lattiasta irti, eli se jalan alle tuleva osa(ympyröidystä kohdasta), ei itse runko. Onko polkimen alapäässä jonkinlainen sarana vai miten tämä toimii, eli onko poljin rikki vai vaan irronnut? Caddy 2020 2.0 TDI.
(https://i.ibb.co/1vgpj38/144.png) (https://ibb.co/kH7rvpQ)
image sharing sites (https://imgbb.com/)
Päivitystä tilanteeseen. Eli poljinhan oli ihan kaput rikki poikki tuosta saranasta, lähti hinurilla pajalle. Muutama päivä meni kun uusi osa tuli... jostain? takuu kattoi tämän revohkan. Sijaisauton kanssa oli ihan jonkinlainen taiteilu, mutta kaikki meni ihan kivasti maaliin. Jospa uusi osa kestäs sen toiset 35000km.
No jopas oli vika, kaikenlaista sitä onkin.