VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Fabia III (14-) => Aiheen aloitti: faabio2015 - 25.10.22 - klo:19:39

Otsikko: Start/Stop vika
Kirjoitti: faabio2015 - 25.10.22 - klo:19:39
   Onko ollut muilla että start/stop lakkaa toimimasta ja tulee vika koodi? Koodi poistuu kun painaa OFF mutta vika ei poistu. Samalla ilmeni että kone ei ota yli 4000 kierrosta tulee niiku rajotin päälle käy kumminkin tyhjäkäyntiä tasaisesti ??
Otsikko: Vs: Start/Stop vika
Kirjoitti: Daatta - 26.10.22 - klo:08:39
Vikakoodit autosta lukuun ja niiden pohjalta eteenpäin. VCDS/ODBeleven/merkkiliike toimii. Siellä on aktiivinen vika(koodi) päällä, mikä estää start-stopin ja korkeat kierrokset. Toisaalta, DSG:lla varustettu VAG ei kierrä yli neljän tonnin muutenkaan.
Otsikko: Vs: Start/Stop vika
Kirjoitti: faabio2015 - 26.10.22 - klo:15:26
Auto on manuaali.
Otsikko: Vs: Start/Stop vika
Kirjoitti: faabio2015 - 16.11.22 - klo:19:25
Lainaus käyttäjältä: faabio2015 - 25.10.22 - klo:19:39
   Onko ollut muilla että start/stop lakkaa toimimasta ja tulee vika koodi? Koodi poistuu kun painaa OFF mutta vika ei poistu. Samalla ilmeni että kone ei ota yli 4000 kierrosta tulee niiku rajotin päälle käy kumminkin tyhjäkäyntiä tasaisesti ??
Testeri paikansi vian, polttoaineen paineanturissa vika ei kuulemma kovin yleinen mutta nyt käy ja kukkuu :)