VAGarena.fi

Tekniikka => Alusta, vanteet ja renkaat => Aiheen aloitti: M@kinen - 10.02.22 - klo:10:51

Otsikko: Vanne pohdintaa
Kirjoitti: M@kinen - 10.02.22 - klo:10:51
Moro.
Osaisko joku sanoo että mahtuuko tämmönen setti skoda octavia vrs -14 alle.
Vanteet on haxer hx014 18x9 ET38. Autoa ei ole madallettu.
(https://i.ibb.co/vH04DQL/26-CCDB8-F-73-E2-4-AE2-B656-46-F67-FAF8-BB4.jpg) (https://ibb.co/SPFwJdV)
Otsikko: Vs: Vanne pohdintaa
Kirjoitti: Pumpeli - 10.02.22 - klo:11:32
Taakse ok,edestä tulee liian ulos..
Otsikko: Vs: Vanne pohdintaa
Kirjoitti: M@kinen - 10.02.22 - klo:11:48
Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 10.02.22 - klo:11:32
Taakse ok,edestä tulee liian ulos..

Ok. Kiitos tästä.
Otsikko: Vs: Vanne pohdintaa
Kirjoitti: M1k4 - 12.04.22 - klo:18:40
Lisäänpä tähän oman pohdinnan näin pikkiriikkisen kesärengas kiiman yltyessä. Elikkä on 8"x18" vanne niin kiinnostas tietää mikä on pienin ET millä kyseinen vanne vielä mahtuu -15 octavian lokareitten sisälle.
Otsikko: Vs: Vanne pohdintaa
Kirjoitti: M1k4 - 20.04.22 - klo:17:41
No niin pohdinta on päässyt päätökseen. Elikkä nyt alle väsätyt vanteet on 7.5x17 ET35 225/45 renkailla eikä ainakaan eteen juurikaan leveempiä/ pienemmällä ET:llä olevia vanteita renkaineen saa sopimaan. Kotteroo madallettu 30mm. 18" vanteeksi kävis myös 8x18 ET40, mutta ihan mukavuuden vuoks valittu tämä pienmpi 17", koska 7 Golfissa oli 225/40/18" renkaat ja oli se aika järkytys kun näihin siirryttiin 195/65/15" pallogummeista. Kyllä oli aiemmin koettu pehmeys kaukana -30mm alustalla, mutta nämähän on ihan makuasioita.
(https://i.ibb.co/rG2qLT9/20220420-150107.jpg) (https://ibb.co/DDfm6sd)