Moro.
Osaisko joku sanoo että mahtuuko tämmönen setti skoda octavia vrs -14 alle.
Vanteet on haxer hx014 18x9 ET38. Autoa ei ole madallettu.
(https://i.ibb.co/vH04DQL/26-CCDB8-F-73-E2-4-AE2-B656-46-F67-FAF8-BB4.jpg) (https://ibb.co/SPFwJdV)
Taakse ok,edestä tulee liian ulos..
Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 10.02.22 - klo:11:32
Taakse ok,edestä tulee liian ulos..
Ok. Kiitos tästä.
Lisäänpä tähän oman pohdinnan näin pikkiriikkisen kesärengas kiiman yltyessä. Elikkä on 8"x18" vanne niin kiinnostas tietää mikä on pienin ET millä kyseinen vanne vielä mahtuu -15 octavian lokareitten sisälle.
No niin pohdinta on päässyt päätökseen. Elikkä nyt alle väsätyt vanteet on 7.5x17 ET35 225/45 renkailla eikä ainakaan eteen juurikaan leveempiä/ pienemmällä ET:llä olevia vanteita renkaineen saa sopimaan. Kotteroo madallettu 30mm. 18" vanteeksi kävis myös 8x18 ET40, mutta ihan mukavuuden vuoks valittu tämä pienmpi 17", koska 7 Golfissa oli 225/40/18" renkaat ja oli se aika järkytys kun näihin siirryttiin 195/65/15" pallogummeista. Kyllä oli aiemmin koettu pehmeys kaukana -30mm alustalla, mutta nämähän on ihan makuasioita.
(https://i.ibb.co/rG2qLT9/20220420-150107.jpg) (https://ibb.co/DDfm6sd)