Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Skoda => Fabia III (14-) => Aiheen aloitti: Smouk2 - 26.01.22 - klo:18:08
Otsikko:
Turvaistuimen hihnojen kiinnitys
Kirjoitti:
Smouk2
-
26.01.22 - klo:18:08
Onkohan etupenkin takana poikittain menevä 5cm leveä rauta riittävän vahva? Tai etupenkin edessä olevat reiälliset metallituet? Selkänojan rutistaminen hihnoilla ei houkuttele, eikä näihin ole raaskittu laittaa kiinnityslenkkejä.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat