TGI Leonissa ei tunnu olevan elektronista tasauspyörästön lukkoa tai se toimii surkeasti. Hämärästi muistan joskus lukeneeni, ettei sitä olisi kaasuversiossa.
Onko tietoa asiasta? Eikö lukkoa Leoneissa ole vai puuttuuko se ainoastaan kaasusta? Voiko sitä kytkeä toimintaan ohjelmoimalla?
Esitteen mukaan XDS ei ole TGI versiossa saatavana.