VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Seat => Aiheen aloitti: Pxu - 21.01.22 - klo:20:51

Otsikko: Tasauspyörästön lukko Leon St TGI -18
Kirjoitti: Pxu - 21.01.22 - klo:20:51
TGI Leonissa ei tunnu olevan elektronista tasauspyörästön lukkoa tai se toimii surkeasti. Hämärästi muistan joskus lukeneeni, ettei sitä olisi kaasuversiossa.

Onko tietoa asiasta? Eikö lukkoa Leoneissa ole vai puuttuuko se ainoastaan kaasusta? Voiko sitä kytkeä toimintaan ohjelmoimalla?
Otsikko: Vs: Tasauspyörästön lukko Leon St TGI -18
Kirjoitti: Vekkula - 21.01.22 - klo:21:42
Esitteen mukaan XDS ei ole TGI versiossa saatavana.