VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Fabia III (14-) => Aiheen aloitti: jaspasA4 - 23.09.21 - klo:09:46

Otsikko: Fabia 2016 TSI & DSG kysymyksiä ennen ostoa
Kirjoitti: jaspasA4 - 23.09.21 - klo:09:46
Näissä 2016 malleissahan on jo hihna, mutta miten esim. öljynkulutus - on se näissä ongelma?

Ja DSG lienee yhä kuiva 7-portainen vai onko jokin muu DSG?

Tällaisen hankinta käynyt mielessä n. 100tkm ajettuna niin kannattaako edes harkita?
Otsikko: Vs: Fabia 2016 TSI & DSG kysymyksiä ennen ostoa
Kirjoitti: makkaiver - 26.09.21 - klo:11:50
Oma TSI110 tosin 6v-manuaalilla, mutta näissä DSG on aina tuo kuiva seiska. Omalla 2016:lla ajettu 85t ei ole ollut mitään ongelmia. Öljyt vaihdettu suosiolla kerran vuodessa, kilometrejä aina n.15t kieppeillä. Ei ole ollut tarvis lisäillä öljyä matkan varrella. Öljytikku näyttänyt minimissään reilua puolta ennen öljynvaihtoa.
Ollut kyllä huoleton peli.
Otsikko: Vs: Fabia 2016 TSI & DSG kysymyksiä ennen ostoa
Kirjoitti: Arde - 10.11.21 - klo:14:26
Itselläni 2015 1.2 TSI DSG ja vaikka kuiva onkin kannattaa varmistaa että automaatin oljyt on vaihdettu, itse vaihdatin sen 1.5L öljypisteellä heti kun auton hankin, ei mitään ongelmia missään eli huoletonta menoa :)