VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: concorde - 13.08.21 - klo:08:50

Otsikko: Passat B8.5 navin aloitusnäyttö?
Kirjoitti: concorde - 13.08.21 - klo:08:50
Millähän VCDS-kodastuksella sais infotainmentin käynnistymään suoran navin karttanäkymään? Nyt ekaksi tulee "tervetuloa käyttäjä XXX" , joka pitää kuitata OK:lla ja sen jälkeen navin näkymässä on mielestäni täysin turha kohdenäkymä kartan sijaan, joka pitää napauttaa sivuun.

Siis olettaen, että auto on sammutettu navin kartta näkyvissä, millähän sen sais käynnistymään myös niin?

Ja kyseessä siis disco media
Otsikko: Vs: Passat B8.5 navin aloitusnäyttö?
Kirjoitti: Len - 18.10.21 - klo:10:08
Samaa kaipaillaan myös täällä eli onko joku löytänyt tähän ratkaisun?