VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf VII (12-) => Aiheen aloitti: hannuvir - 01.08.21 - klo:17:39

Otsikko: Tuulilasikamera
Kirjoitti: hannuvir - 01.08.21 - klo:17:39
Mistä olette vetäneet sähkön kameralle taustapeilin viereen?
Yritin irrottaa sivupilarin peitettä, onnistumatta, vaikka on youtuben videolla ohje.
Otsikko: Vs: Tuulilasikamera
Kirjoitti: RaceBlue - 01.08.21 - klo:20:55
Ã,,lä nyt sitä A-pilarin pahvia vaan irrota. Kyllä se johto menee nätisti oven mustan kumitiivisteen alla.
Otsikko: Vs: Tuulilasikamera
Kirjoitti: eranta - 01.08.21 - klo:22:05
Kattovalosta tuli vedetty omaan 2011 malliseen passattiin...