VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf VII (12-) => Aiheen aloitti: RaceBlue - 18.07.21 - klo:15:02

Otsikko: Uuden umpion asennus
Kirjoitti: RaceBlue - 18.07.21 - klo:15:02
Golf 7:n oikeaan umpioon tuli halkeama. Tilasin uuden Valeo 44934 (VW 5G1941034) umpion. D3S bi-xenon, H7, H21W, LED, kaarre/mutkavalot… Pitäisi olla juuri oikea nykyisen umpion varaosanumeron perusteella.

Youtubessa on erinomainen asennusvideo, joten fyysinen asennus onnistuu. Mutta pitääkö uusi umpio jotenkin OBD:llä koodata järjestelmään? Tämä on hepreaa minulle. Valojen suuntaus pitänee ainakin tehdä?
Otsikko: Vs: Uuden umpion asennus
Kirjoitti: dwntime - 18.07.21 - klo:18:35
Ilmeisesti siirrät ohjainlaitteen ja ballastin nykyisestä umpiosta? Ei tarvii koodausta sillon.

Toki suuntausta varten tarviit obd11, vcds tai vastaava että saat kuitattua sen perusasetuksen.
Otsikko: Vs: Uuden umpion asennus
Kirjoitti: RaceBlue - 18.07.21 - klo:22:45
Öööhh..  :-[

Se on siis tämä:
https://www.autodoc.fi/valeo/7017666 (https://www.autodoc.fi/valeo/7017666)