Moro, miten menee ohjaus puoli ilmastoinnille -02 mallin acv 2.5 tdi
Kun ajan pelkällä autolla toimii hyvin. Kun asunto vaunun lyö perään niin toimii niin että minuutin jäähdyttää ja 5-10min on pois toiminnasta ja taas minuutin päällä...
Mikä kumma?
Jos kone käy vetäessä niin kuumana, että pudottaa ilmastoinnin pois. Kannattaa kurkkia sinne ilmastoinnin kennon ja jäähdyttimen väliin. Omassa oli täysin tukossa, ihme ettei ylikuumentunut.
Aukeaako se säleikkö puhaltimien takana ja puhkuuko puhaltimet?
Joo, säleiköt on manualisti auki kesät ja talvet kiinni, ainakin toinen flekti pyörii, toisesta en ihan varma, täytyy tutkia. Tuosta ohjauksesta ilmeisesti ei löydy mitään kaaviota mikä tekee mitäkin?
Molemmat puhaltimet pyörii samaan aikaa, alota vaihtamalla puhaltimien johdot ristiin niin näät onko vika puhkus vai johdos.
Omassa oli toisen puhaltimen etuvastus rikki
Hyvä pointti tietää tuo että pitäisi pyöriä yhtä aikaa.
Selvisi että toinen on mykkä eli kaupan kautta. :)