VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Kimeportteri - 16.07.21 - klo:19:28

Otsikko: Ilmastoinnin ohjaus
Kirjoitti: Kimeportteri - 16.07.21 - klo:19:28
Moro, miten menee ohjaus puoli ilmastoinnille -02 mallin acv 2.5 tdi
Kun ajan pelkällä autolla toimii hyvin. Kun asunto vaunun lyö perään niin toimii niin että minuutin jäähdyttää ja 5-10min on pois toiminnasta ja taas minuutin päällä...
Mikä kumma?
Otsikko: Vs: Ilmastoinnin ohjaus
Kirjoitti: Jareqq - 16.07.21 - klo:20:12
Jos kone käy vetäessä niin kuumana, että pudottaa ilmastoinnin pois. Kannattaa kurkkia sinne ilmastoinnin kennon ja jäähdyttimen väliin. Omassa oli täysin tukossa, ihme ettei ylikuumentunut.
Otsikko: Vs: Ilmastoinnin ohjaus
Kirjoitti: Larmatin - 18.07.21 - klo:23:11
Aukeaako se säleikkö puhaltimien takana ja puhkuuko puhaltimet?
Otsikko: Vs: Ilmastoinnin ohjaus
Kirjoitti: Kimeportteri - 21.07.21 - klo:13:07
Joo, säleiköt on manualisti auki kesät ja talvet kiinni, ainakin toinen flekti pyörii, toisesta en ihan varma, täytyy tutkia. Tuosta ohjauksesta ilmeisesti ei löydy mitään kaaviota mikä tekee mitäkin?
Otsikko: Vs: Ilmastoinnin ohjaus
Kirjoitti: Larmatin - 21.07.21 - klo:17:52
Molemmat puhaltimet pyörii samaan aikaa, alota vaihtamalla puhaltimien johdot ristiin niin näät onko vika puhkus vai johdos.

Omassa oli toisen puhaltimen etuvastus rikki
Otsikko: Vs: Ilmastoinnin ohjaus
Kirjoitti: Kimeportteri - 23.07.21 - klo:00:04
Hyvä pointti tietää tuo että pitäisi pyöriä yhtä aikaa.
Selvisi että toinen on mykkä eli kaupan kautta. :)