Tänään ilmaantui tuon aiheen mukainen teksti ajotietokoneen näytölle! Pysäytin VW Golf Variant 7-sarjan autoni ja vähän ajan päästä läksin uudellen liikkeelle ja tuota virheilmoitusta/varoitusvaloa ei enään ilmaantunut. Golf on DSG automaatti 7-vaihteinen. Ajettu about 145 tkm.
Leviääkö tuo DSG loota? Kellään muulla tullut ilmoitusta:"Transmission Error:Reverse not possible"
vikakoodit lukuun jokaiselta ohjainlaitteelta VCDS:llä ja listaus tänne tekstimuotoisena niin joku muu saattaa osata auttaa tuosta eteenpäin.
Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 22.06.21 - klo:15:40
vikakoodit lukuun jokaiselta ohjainlaitteelta VCDS:llä ja listaus tänne tekstimuotoisena niin joku muu saattaa osata auttaa tuosta eteenpäin.
Oukei 👍 Eli pitänee käyttää huollossa luettamassa?
foorumin VAG-COM / VCDS ketjusta löytyy myös kavereita, heiltä myös helpompi saada tuo koodilistaus ulos tekstimuodossa.