VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf VII (12-) => Aiheen aloitti: Volkkari7 - 22.06.21 - klo:15:01

Otsikko: "Transmission Error:Reverse not possible"
Kirjoitti: Volkkari7 - 22.06.21 - klo:15:01
Tänään ilmaantui tuon aiheen mukainen teksti ajotietokoneen näytölle! Pysäytin VW Golf Variant 7-sarjan autoni ja vähän ajan päästä läksin uudellen liikkeelle ja tuota virheilmoitusta/varoitusvaloa ei enään ilmaantunut. Golf on DSG automaatti 7-vaihteinen. Ajettu about 145 tkm.
Leviääkö tuo DSG loota? Kellään muulla tullut ilmoitusta:"Transmission Error:Reverse not possible"
Otsikko: Vs: "Transmission Error:Reverse not possible"
Kirjoitti: Jultsu - 22.06.21 - klo:15:40
vikakoodit lukuun jokaiselta ohjainlaitteelta VCDS:llä ja listaus tänne tekstimuotoisena niin joku muu saattaa osata auttaa tuosta eteenpäin.
Otsikko: Vs: "Transmission Error:Reverse not possible"
Kirjoitti: Volkkari7 - 22.06.21 - klo:16:00
Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 22.06.21 - klo:15:40
vikakoodit lukuun jokaiselta ohjainlaitteelta VCDS:llä ja listaus tänne tekstimuotoisena niin joku muu saattaa osata auttaa tuosta eteenpäin.

Oukei 👍 Eli pitänee käyttää huollossa luettamassa?
Otsikko: Vs: "Transmission Error:Reverse not possible"
Kirjoitti: Jultsu - 22.06.21 - klo:16:06
foorumin VAG-COM / VCDS ketjusta löytyy myös kavereita, heiltä myös helpompi saada tuo koodilistaus ulos tekstimuodossa.