Potilaana 2014 -mallinen Golf, jonka mittarissa 170 tkm...
Se mitä olen dieseleitä rassannut, niin 150 tkm jälkeen alkaa hehkut olla finaalissa, minkä vuoksi ajattelin vaihtaa tulpat uusiin.
- antaako auton itsediagnostiikka vikakoodin jo yksittäisestä palaneesta hehkusta vai vasta kaikkien pimennyttyä (ed. autossani tuli vasta kaikkien kärähdettyä)?
- omassani ei taida olla paineanturillista hehkua? Vedin tulpanhatut irti, ja kaikki hatut/tulpat olivat identtisiä ja tulpat 10 mm vääntiöllä. Ymmärtääkseni erikoistulppa olisi 12 mm vääntiöllä?