VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf VII (12-) => Aiheen aloitti: Mikey - 08.06.21 - klo:14:22

Otsikko: Golf 7 hehkut (1.6 l, 66 kW CLHB)
Kirjoitti: Mikey - 08.06.21 - klo:14:22
Potilaana 2014 -mallinen Golf, jonka mittarissa 170 tkm...

Se mitä olen dieseleitä rassannut, niin 150 tkm jälkeen alkaa hehkut olla finaalissa, minkä vuoksi ajattelin vaihtaa tulpat uusiin.

- antaako auton itsediagnostiikka vikakoodin jo yksittäisestä palaneesta hehkusta vai vasta kaikkien pimennyttyä (ed. autossani tuli vasta kaikkien kärähdettyä)?

- omassani ei taida olla paineanturillista hehkua? Vedin tulpanhatut irti, ja kaikki hatut/tulpat olivat identtisiä ja tulpat 10 mm vääntiöllä. Ymmärtääkseni erikoistulppa olisi 12 mm vääntiöllä?