Hei, osaisiko kukaan auttaa tai onko kellään kokemusta seuraavasta: Ajan autolla ja se alkaa itsekseen "hiipumaan" niinku menettäisi tehoja. Sitte sammuu. Käynnistyy sitte kyllä uudelleen. Koelautaan jää vieti error start stop system. Sitte pelaa muutaman päivän ja taas tulee??
Ois hienoa kuulla, miten vikaa lähtisi selvittää ja mistähän voi johtua?