Eli kyseessä olisi Vw passat (3B) 1.6 ahl bensa. Saako kyseiseen autoon vakionopeussäädintä?
Saa kohtalaisen helpolla, jos kyseessä sähkökaasu. Uusi viiksi, valmis johtosarja, vähän purkamista ja johtojen puukotusta.
Vaijerikaasulliseen en lähtisi edes yrittämään
https://vwts.ru/engine/engine-ahl-ana-arm-repair-manual-eng.pdf
Taitaa olla vaijerilla AHL, eli kannattaa unohtaa koko juttu ::)
AHL vaijerikaasulla. On aikamoinen savotta väkästää cruise tuohon että ei mitään järkeä.
Tarviit : vakuumipumpun, ccm moduulin, vakuumiventtiilit, kotelot/ tukiraudat..
Joskus haaveilin vaijerikaasulliseen (AKL) Toledoon vakkaria. Käytännössä ainut vaihtoehto olisi ollut hommata jenkeistä Rostran jälkiasennusvakkari noin 300â,¬+mahdollinen asennus. Huvittavaa tossa oli että kävin kyselee autosähkökorjaamoista että jos ostan ko. vakkarin niin asennatteko paikalleen. osa liikkeistä nosti suoraan kädet pystyyn että ei he semmosia asenna.... :o
Ehti sitten auto vaihtua uudempaan ennenkun ehdin sen enempää miettiä asiaa.