VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: Vagw98 - 25.12.20 - klo:15:55

Otsikko: 3B Passatiin vakionopeussäädin??
Kirjoitti: Vagw98 - 25.12.20 - klo:15:55
Eli kyseessä olisi Vw passat (3B) 1.6 ahl bensa. Saako kyseiseen autoon vakionopeussäädintä?
Otsikko: Vs: 3B Passatiin vakionopeussäädin??
Kirjoitti: Jultsu - 25.12.20 - klo:16:37
Saa kohtalaisen helpolla, jos kyseessä sähkökaasu. Uusi viiksi, valmis johtosarja, vähän purkamista ja johtojen puukotusta.

Vaijerikaasulliseen en lähtisi edes yrittämään
Otsikko: Vs: 3B Passatiin vakionopeussäädin??
Kirjoitti: o.b. - 25.12.20 - klo:19:18
https://vwts.ru/engine/engine-ahl-ana-arm-repair-manual-eng.pdf

Taitaa olla vaijerilla AHL, eli kannattaa unohtaa koko juttu ::)
Otsikko: Vs: 3B Passatiin vakionopeussäädin??
Kirjoitti: mruotz - 25.12.20 - klo:20:57
AHL vaijerikaasulla. On aikamoinen savotta väkästää cruise tuohon että ei mitään järkeä.
Tarviit : vakuumipumpun, ccm moduulin, vakuumiventtiilit, kotelot/ tukiraudat..
Otsikko: Vs: 3B Passatiin vakionopeussäädin??
Kirjoitti: tkp - 25.12.20 - klo:22:19
Joskus haaveilin vaijerikaasulliseen (AKL) Toledoon vakkaria. Käytännössä ainut vaihtoehto olisi ollut hommata jenkeistä Rostran jälkiasennusvakkari noin 300â,¬+mahdollinen asennus. Huvittavaa tossa oli että kävin kyselee autosähkökorjaamoista että jos ostan ko. vakkarin niin asennatteko paikalleen. osa liikkeistä nosti suoraan kädet pystyyn että ei he semmosia asenna....  :o

Ehti sitten auto vaihtua uudempaan ennenkun ehdin sen enempää miettiä asiaa.