Miten ihmeessä pitemmän ajan kulutuksen ja matkan saa nollattua :o manuaalista en löydä, itsellä 490km ja kulutus jotain 6.1 mutta nollaus olisi kiva, en siis puhu trippi nollauksesta.
Pidä resetti nappia pitkään pohjassa.
No just ;D täytyy kokeilla :D
Juu ei toiminut tuolla mutta Car valikosta "Instrument cluster settings" löytyi nollaukset ja myös "Reset Long-term driving data".