VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: vw%flp - 04.10.20 - klo:13:22

Otsikko: Liikkeellelähdön esto Golfissa
Kirjoitti: vw%flp - 04.10.20 - klo:13:22
Oma Golf vm. 2015 ei lähde liikkeelle, jos kuskin ovi on auki. Onko normaalia,
että jonkun muun oven aukiolo ei estä käsijarrun automaattista aukeamista.
Auto menossa takaoven oiontaan, nosto-oven kisko jo oiottu :'( >:(.
Otsikko: Vs: Liikkeellelähdön esto Golfissa
Kirjoitti: Freeze - 04.10.20 - klo:16:25
Moikka, väärä alue - kysypä täällä:
https://www.vagarena.fi/index.php?board=16.0 (https://www.vagarena.fi/index.php?board=16.0)