VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: rarehanu - 24.08.20 - klo:11:15

Otsikko: Golf 4 1.6 laatikko hajosi
Kirjoitti: rarehanu - 24.08.20 - klo:11:15
Eli Golfin DUU mallin laatikosta ilmeisesti niitit osittain pettäneet, onko tietoa käykö tuohon mikään muu kuin tuu DUU mallin loota ?
Otsikko: Vs: Golf 4 1.6 laatikko hajosi
Kirjoitti: mruotz - 24.08.20 - klo:11:45
DUU laatikko löytyy AKL 8tappisesta. ERT löytyy joko BCB tai AZD 16V. Välitykset ovat samat. Kuoret eri.
DUU on 90mm vetarin laipoilla, ERT 100mm laipoilla.

Otsikko: Vs: Golf 4 1.6 laatikko hajosi
Kirjoitti: rarehanu - 24.08.20 - klo:11:55
Just löysin vanhan keskustelun tästä ja ERT tosiaan käy, kiitokset kuitenkin nopeasta vastauksesta  :)