Eli Golfin DUU mallin laatikosta ilmeisesti niitit osittain pettäneet, onko tietoa käykö tuohon mikään muu kuin tuu DUU mallin loota ?
DUU laatikko löytyy AKL 8tappisesta. ERT löytyy joko BCB tai AZD 16V. Välitykset ovat samat. Kuoret eri.
DUU on 90mm vetarin laipoilla, ERT 100mm laipoilla.
Just löysin vanhan keskustelun tästä ja ERT tosiaan käy, kiitokset kuitenkin nopeasta vastauksesta :)