Passat GTE v. 2017 lasikatto / kattoluukku / katon takaosa kolisee. Kun luukku on auki kolinaa ei kuulu. Kun luukun laittaa kiinni niin alkaa kolina kun ajaa pienistäkin montuista. Kolina kuuluu jostain takalasin ja normikaton liitoskohdasta ja ehkä enemmän normikaton puolelta. Aivan kuin pellin ja sisäkaton verhoilun välissä olisi jotain irti. Onko samoja ongelmia muilla? Auttaisiko esim. tiivisteiden rasvaus ja millä rasvalla?
Ei taida muilla olla samoja ongelmia. Pitää viedä marmorille. Ostin jo marmorilta 100 mm öljyä hintaan 89,90 👌 mutta eipä auttanut. No varmaan hyvää öljyä. On noissa vaan laatueroja. Audi A6:lla vm 2016 ajelin 160 tkm ja vm 2017 Passatilla on nyt ajettu 85 tkm. Audi ei natissut, mutta Passat resonoi sieltä täältä. Audissa ei natinoita. Mutta mutta, gte Passat on muute huippu😎
Näissä lasikatoissa on kai ollut murheita niin kauan kun niitä on volkkareihin saanut 😁
En nyt valitettavasti osaa paremmin auttaa kun tieto tästä perustuu täältä luettuihin juttuihin. Jotain voi muistaakseni säätää. Foorumin haulla voisi löytyä juttua