VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia III (13-19) => Aiheen aloitti: Ganiateri - 18.06.20 - klo:07:13

Otsikko: Skoda octavia III 2.0tdi outo tyhjäkäynti
Kirjoitti: Ganiateri - 18.06.20 - klo:07:13
Onkohan raadilla ideoita mistä mahtaisi johtua tälläinen videolla oleva raskas käynti. Eli auto käy raskaasti eikä S&T ole niin sulavaa. videolla näkyy suurta värinää sekä taustalla kuuluu joku outo ääni. Suosittelen kuulokkeet päässä. Uudet suuttimet on vaihdettu mutta ei ratkaissut tilannetta.

184 heppainen RS


https://streamable.com/qlzwlp


Otsikko: Vs: Skoda octavia III 2.0tdi outo tyhjäkäynti
Kirjoitti: JDFR - 22.06.20 - klo:10:13
Lainaus käyttäjältä: Ganiateri - 18.06.20 - klo:07:13
Onkohan raadilla ideoita mistä mahtaisi johtua tälläinen videolla oleva raskas käynti. Eli auto käy raskaasti eikä S&T ole niin sulavaa. videolla näkyy suurta värinää sekä taustalla kuuluu joku outo ääni. Suosittelen kuulokkeet päässä. Uudet suuttimet on vaihdettu mutta ei ratkaissut tilannetta.

184 heppainen RS


https://streamable.com/qlzwlp

Omaan korvaani tuo käyntiääni ei kuulosta poikkeavalta. (?) Puhelimen mikrofoni tai videon pakkaus ei ota mukaan kaikkea? Lisäksi tuo kopan muovipaneeli tärisee omassakin.
Otsikko: Vs: Skoda octavia III 2.0tdi outo tyhjäkäynti
Kirjoitti: JDFR - 22.06.20 - klo:10:14
Lainaus käyttäjältä: JDFR - 22.06.20 - klo:10:13
Omaan korvaani tuo käyntiääni ei kuulosta poikkeavalta. (?) Puhelimen mikrofoni tai videon pakkaus ei ota mukaan kaikkea? Lisäksi tuo kopan muovipaneeli tärisee omassakin tyhjäkäynnillä melkoisesti.
Otsikko: Vs: Skoda octavia III 2.0tdi outo tyhjäkäynti
Kirjoitti: Ganiateri - 23.06.20 - klo:13:01
Joo nämä ovat hieman haastavia videon perusteella korva ja näkö asioissa vs livenä ja en odottanutkaan montaa kannanottoa tämän takia. Unohdin myös lisätä verrokki videon pätkän. Siitä huomaa viimeistään eron. Tässä päässyt vertaamaan neljää eri autoa saman sukupolven moottoria ja omani käy huomattavasti karkeammin. Noh, haetaan ratkaisua muualta