Eli kävin tossa hakee portteri jakopää remontista, 30km ja huomasin että kierrokset kun nostaa noin 1000/rpm vähän yli niin rupeaa täristää. Ennen remonttia tätä ei ollut. Pumpun hihna tosin vaihtamatta, voiko se vaikuttaa? Kiitos etukäteen
ja moottori oli ?
jos ajoituksia ei ole säädetty turbottomassa motissa niin voi tehdä tuota. turbollisessa pitää ryssiä jotain jotta menee pieleen.
vesipumpun koko näissä joskus muutui eli jos ei ajoituksia ole säädetty ja laitettu erikokoinen vesipumppu
2.4 Turpo
Sen kokosta konetta näissä ei ole turbolla.
Ajoitukset voisi silti tarkistaa