VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Jig - 12.04.20 - klo:14:19

Otsikko: T4 automaattivaihteisto
Kirjoitti: Jig - 12.04.20 - klo:14:19
T4 2,5 bensa automaatti vm. 1992.
Vaihtaessa ykköseltä loksahtaa/pamahtaa ilkeästi.
Muuten veto toimii ihan hyvin.
Edellisen omistajan mukaan vaiva ollut jo ainakin 15 vuotta.
Kertoi, että sai sen vaiveammaksi kun laittoi 10W/40 öljyä laatikkoon?
Voiko olla mahdollista?
Nyt öljyt vaihdettu ihan oikeaan laatikkoöljyyn noin 15 K sitten.
Osaisiko joku sanoa missä voisi olla vika, voiko sen korjata ja kannattaako korjaaminen?
Auto on muuten kunnossa ja mukava peli.
Otsikko: Vs: T4 automaattivaihteisto
Kirjoitti: Larmatin - 12.04.20 - klo:20:46
koneen kumityynyt kandee kattoo onko kunnossa,lähinnä se alatuki
Otsikko: Vs: T4 automaattivaihteisto
Kirjoitti: Jig - 27.04.20 - klo:19:51
Jos/kun nuo kumityynyt ovat haurastunert eli vanhat niin miksi vaihteet kolahtaa vain yhden vaihteen vaihdon yhteydessä ja voiko kone käydä ihan tärisettä ja hiljaisiila äänillä esim. tyhjäkäyntiä?
Miten ne on parasta tarkastaa ja mistä ne löytyy?