VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: workingcadddy - 06.03.20 - klo:21:21

Otsikko: Caddy Maxi
Kirjoitti: workingcadddy - 06.03.20 - klo:21:21
Eli kyseessä vuosimallia 2010 caddy maxi ja seuraava ongelma:
Ajon aikana jossain vaiheessa syttyy palamaan mittaristossa ohjaustehostimen, esp, jarru- valot
ja samalla rupee vilkkumaan hehku ja abs valot.
Niin ja nopeusmittari lopettaa toiminnan.

Missähän mahtaa olla vikaa?
Olis iso apu jos joku osaisi auttaa.