VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Jaakko777 - 18.02.20 - klo:17:24

Otsikko: sulake/rele ongelma!!
Kirjoitti: Jaakko777 - 18.02.20 - klo:17:24
Heippa..

Olin vaihtamassa caravelleen sisävalojen katkaisijaa.. kyseessä carsport.. no jo meni maihin piuha kytkiessä ja poltti jonkun sulakkeen tai releen kun nyt ei syty mikään valo eikä stereotkaan lähde päälle. Suurin pulma kun ei oo ohjekirjaa tms itsellä moiseen autoon nin en tie mikä on mikäkin. Löytyskö apuja.. sulakaavioo tms...
Otsikko: Vs: sulake/rele ongelma!!
Kirjoitti: Superkossu - 18.02.20 - klo:19:30
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=44462.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=44462.0)

Vaikkapa tuolta
Otsikko: Vs: sulake/rele ongelma!!
Kirjoitti: Jaakko777 - 18.02.20 - klo:20:09
No joo.. aikansa ko kävi jokaasen sulakkeen ja releen lävitte nin totesin jotta lähtävä johtoa myöten tulee akkua kohhe.. puoli autoa purettuna nin löytyihän sieltä matkalta sulake joka niin hyvin piilossa ettei näkynyt mistään. Nyt valot pelaa ja muutin johdot "huolto ystävällisiksi". Tieten jokaanen tehnyt mieleisekseen mutta seuraaville kun tieto valu :-/