Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Manu100 - 09.11.19 - klo:17:52
Otsikko:
ABS jarruista
Kirjoitti:
Manu100
-
09.11.19 - klo:17:52
Tere. Onko abs jarrut olleet vaan lisävarusteena kaikissa moottori- ja korityypeissä? Vai onko jostain vuosimallista tms kiinni
Otsikko:
Vs: ABS jarruista
Kirjoitti:
Larmatin
-
09.11.19 - klo:23:15
uskoakseni oli kaikissa lisävaruste (t4 model)
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat