VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Manu100 - 09.11.19 - klo:17:52

Otsikko: ABS jarruista
Kirjoitti: Manu100 - 09.11.19 - klo:17:52
Tere. Onko abs jarrut olleet vaan lisävarusteena kaikissa moottori- ja korityypeissä? Vai onko jostain vuosimallista tms kiinni
Otsikko: Vs: ABS jarruista
Kirjoitti: Larmatin - 09.11.19 - klo:23:15
uskoakseni oli kaikissa lisävaruste (t4 model)