VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 09.10.19 - klo:22:22

Otsikko: AXL-kone/tehot
Kirjoitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 09.10.19 - klo:22:22
Kyseessä vm. 2002. T4 syncro, 2.5 tdi, AXL-koneella.
Välijäähy keulalla, (transporterin keula).
Turbon tyyppi 454192-5006S / 074145703G

Onko tämä se vakio 102hv, vai kenties tehokkaammalla versiolla oleva malli?

Otsikko: Vs: AXL-kone/tehot
Kirjoitti: o.b. - 09.10.19 - klo:23:20
Kyseinen moottori ollut Transportterissa 04/2001 - 09/2003 ja tehoa huimat 75kW/102Hp.
Otsikko: Vs: AXL-kone/tehot
Kirjoitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 10.10.19 - klo:17:13
Varmaankin näin. Olin jostakin foorumilta lukevinani, että näitä axl-koneita olisi ollut "tehokkaampana" versiona
loppuvaiheen malleissa.
Tuo turbomalli (sama kuin GT2252V) taitaa olla käytössä myös 111 kw koneessa?
Ota näistä foorumeiden "höpötyksistä" sitten selvää.
Otsikko: Vs: AXL-kone/tehot
Kirjoitti: Larmatin - 10.10.19 - klo:20:56
koneessa kyllä viritys potentiaalia hyvin mutta vakiona säädetty samoihin arvoihin tuon ACV koneen kanssa joka itellä on