Kyseessä vm. 2002. T4 syncro, 2.5 tdi, AXL-koneella.
Välijäähy keulalla, (transporterin keula).
Turbon tyyppi 454192-5006S / 074145703G
Onko tämä se vakio 102hv, vai kenties tehokkaammalla versiolla oleva malli?
Kyseinen moottori ollut Transportterissa 04/2001 - 09/2003 ja tehoa huimat 75kW/102Hp.
Varmaankin näin. Olin jostakin foorumilta lukevinani, että näitä axl-koneita olisi ollut "tehokkaampana" versiona
loppuvaiheen malleissa.
Tuo turbomalli (sama kuin GT2252V) taitaa olla käytössä myös 111 kw koneessa?
Ota näistä foorumeiden "höpötyksistä" sitten selvää.
koneessa kyllä viritys potentiaalia hyvin mutta vakiona säädetty samoihin arvoihin tuon ACV koneen kanssa joka itellä on