VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 06.10.19 - klo:20:39

Otsikko: Eberin lämpötila-anturi
Kirjoitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 06.10.19 - klo:20:39
Ilmojen viilennettyä alkoi tuossa suivaannuttamaan tuo eberin käynnistyminen, varsinkin kun lyhyttä ajoa
taajamassa pisteestä A pisteeseen E.
Tuohan on suorastaan rääkkäystä eberille, joka savun saattelemana on juuri käynnistynyt ja taas joutuu ajamaan itsensä alas.

Eli ajatus oli laittaa erillinen kytkin eberin anturin piuhaan, jolla saa ohjattua onko anturi päällä vai ei.
No, anturi liittimineen löytyi vetosilmukan palkista, konehuoneen puolelta löytyi sitten toinen liitin, jonka
otin auki. Ei tarvitsekaan viritellä erillisiä kytkimiä anturin piuhalle.

 

(https://i.ibb.co/FngNhvt/Eberin-l-mp-tila-anturi.jpg) (https://ibb.co/yVWGNTJ)

(https://i.ibb.co/yq01Cdg/Eberin-anturin-liitin.jpg) (https://ibb.co/x6h0bXz)


Otsikko: Vs: Eberin lämpötila-anturi
Kirjoitti: Larmatin - 06.10.19 - klo:20:46
Eikö sulla ole ollenkaan kellosarjaa siinä?

Jos on niin ota liitin kokonaan irti ja käytä kellolla vain.

Pois purettu relesarja myynnissä mulla jos tarvii,,nurmijärvellä.

Vesipumpun siihen kyllä tarvittee laittaa.
Otsikko: Vs: Eberin lämpötila-anturi
Kirjoitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 06.10.19 - klo:20:54
On tuossa se kellosarja, lähtee käyntiin nyt vain kun painaa napista tai ajastaa.