Eli tarkoituksena ois vähän piristää tuollaista 2004 golffia 101hv (ATD). Ajatuksena olis heittää 150 heppasesta koneesta turbo tuohon ja ohjelma sen kaveriksi. Paljonko tehoa tällä tulis irti ja kestääkö kytkin tämän ja missä vaiheessa tulee suuttimet vastaan?