VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 28.09.19 - klo:00:03

Otsikko: 1605-WK002 HERÄTEVIRTA
Kirjoitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 28.09.19 - klo:00:03
Terve,
no niin, mistä herätevirta 1605-WK002 lisävalojen asennussarjalle, motonetin tuotenumero 48-00006?
Kaavio on, mutta ei nyt leikkaa (taaskaan), eli mihin tuo punaisella ympyröity johdon pää?
Ei CAN-väylää...

(https://i.ibb.co/vHPhJj4/48-00006-ASENNUS.jpg) (https://ibb.co/7XWQG1t)
Otsikko: Vs: 1605-WK002 HERÄTEVIRTA
Kirjoitti: Larmatin - 28.09.19 - klo:18:53
ihan pitkän valon johtoon vaan kytket sen siihen polttimon taakse akun etupuolelle
Otsikko: Vs: 1605-WK002 HERÄTEVIRTA
Kirjoitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 30.09.19 - klo:22:53
Lainaus käyttäjältä: Larmatin - 28.09.19 - klo:18:53
ihan pitkän valon johtoon vaan kytket sen siihen polttimon taakse akun etupuolelle
Jep, näin täytyy tehdä. Hauskaa sinällänsä, motonetin myyjä sanoi, ettei tämä käy, kun ei ole CAN-väylää,
ja toinen ehdotti, että virtalukon pohjasta heräte.
Näillä mennään.
Otsikko: Vs: 1605-WK002 HERÄTEVIRTA
Kirjoitti: o.b. - 01.10.19 - klo:09:24
Ja akulta lähtevään punaiseen johtoon pitää ehdottomasti laittaa sulake. Ainakin tuosta surkeasta kytkentäkuvasta se näytti puuttuvan ???
Otsikko: Vs: 1605-WK002 HERÄTEVIRTA
Kirjoitti: T4_BUSSI_SYNCRO - 06.10.19 - klo:20:48
Tuossa aikani kuluksi etsin kaukovalojen piuhaa lisävalojen asennussarjan herätteelle.
Sieltäpä se on kaiketi näppärä ottaa mistä mistä Larmatin vinkkasi ja täytynee laittaa o.b:een ohjeen mukaan se sulake akulta tulevaan punaiseen johtoon vielä, olisikohan 10A sopiva?
Mittailin vielä tuota jännitettä kun laitoin pitkät päälle.
Eli tuo mustavalkoinen piuha.



(https://i.ibb.co/LnXXdT3/Pitk-t-valot.jpg) (https://ibb.co/cDSShWj)

(https://i.ibb.co/mNK53XM/Pitk-t-valot-j-nnite.jpg) (https://ibb.co/jJYkSW1)
Otsikko: Vs: 1605-WK002 HERÄTEVIRTA
Kirjoitti: o.b. - 06.10.19 - klo:21:15
60 wattiselle 10A sulake on passeli. Laita sellainen vedenpitävä sulakekotelo.