Mitähän kautta saisi modeille tiedon, että luomani topikin voisi siirtää toiselle alueelle? Olen koittanut kysellä ongelmaan vinkkejä, mutta tuntuu, että vastaanotto voisi olla parempi toisaalla.
Kyse siis http://www.vagarena.fi/index.php?topic=43580.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=43580.0) topikista. On nyt Passat 3C osiossa, mutta haluaisin sen Moottori ja voimansiirto osioon.
Helpointa lienee pistää YV jollekin aktiiviselle modelle, ei sen vaikeampaa.