VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: Furi - 15.09.19 - klo:12:11

Otsikko: Oikea tapa pyytää topicin siirtoa?
Kirjoitti: Furi - 15.09.19 - klo:12:11
Mitähän kautta saisi modeille tiedon, että luomani topikin voisi siirtää toiselle alueelle? Olen koittanut kysellä ongelmaan vinkkejä, mutta tuntuu, että vastaanotto voisi olla parempi toisaalla.

Kyse siis http://www.vagarena.fi/index.php?topic=43580.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=43580.0) topikista. On nyt Passat 3C osiossa, mutta haluaisin sen Moottori ja voimansiirto osioon.
Otsikko: Vs: Oikea tapa pyytää topicin siirtoa?
Kirjoitti: Freeze - 15.09.19 - klo:12:13
Helpointa lienee pistää YV jollekin aktiiviselle modelle, ei sen vaikeampaa.