VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Tiguan II (16-) => Aiheen aloitti: TV 1943 - 10.08.19 - klo:09:43

Otsikko: Ajoprofiili
Kirjoitti: TV 1943 - 10.08.19 - klo:09:43
Joskus luin jostain suositusta käyttää snow asentoa pitkillä
ajotaipaleilla . Olisi taloudellinen ajotapa . Enää en tätä löydä ,
enkä muista kuinka luotettava tieto oli .
Nykyisin käytän snow asentoa kuormatun peräkärryn kanssa
kaupunkiliikenteessä , liikennevaloissa lähtö sujuvampaa jouhevamman
kaasupolkimen käytön takia .
Onko muilla tietoa ko. asiasta .
Kulkine on tiguan 1.4 .   4wd.   - 18  .