Joskus luin jostain suositusta käyttää snow asentoa pitkillä
ajotaipaleilla . Olisi taloudellinen ajotapa . Enää en tätä löydä ,
enkä muista kuinka luotettava tieto oli .
Nykyisin käytän snow asentoa kuormatun peräkärryn kanssa
kaupunkiliikenteessä , liikennevaloissa lähtö sujuvampaa jouhevamman
kaasupolkimen käytön takia .
Onko muilla tietoa ko. asiasta .
Kulkine on tiguan 1.4 . 4wd. - 18 .