VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Tiguan II (16-) => Aiheen aloitti: Gasthaus - 03.06.19 - klo:20:53

Otsikko: Googlemapsin katunäkymä
Kirjoitti: Gasthaus - 03.06.19 - klo:20:53
Muistanko oikein, että alkupään autoissa oli katunäkymä navissa?
Oliko se molemmissa Discover Media ja Discover Pro:ssa?
Saakohan sitä jälkikäteen laitettua?
Otsikko: Vs: Googlemapsin katunäkymä
Kirjoitti: PeteFinn - 03.06.19 - klo:21:04
Lainaus käyttäjältä: Gasthaus - 03.06.19 - klo:20:53
Muistanko oikein, että alkupään autoissa oli katunäkymä navissa?
Oliko se molemmissa Discover Media ja Discover Pro:ssa?
Saakohan sitä jälkikäteen laitettua?

Ei taida mitenkään onnistua. Se poistui myös kaikista Audeista 2018 alussa. Arvatenkin lisenssiä ei haluttu uusia tai olisi vaatinut liikaa teknisiä muutoksia, koska Google oli silloin uudistamassa sen näkymän teknistä toteutusta. Omassa autossa se toimi alussa pari kuukautta ja sitten hävisi valikoista just tuona ajankohtana.

Vielä lisäys edelliseen. Audin sivulla asiasta tiedotettiin näin:

Google Street View -palvelu poistuu 01 /2018
Audi Connect -palveluihin on sisältynyt navigoinnin Google Street View -ominaisuus. Tammikuun 2018 alusta tämä ominaisuus poistuu, eikä ole enää toiminnassa. Muutos koskee sekä olemassa olevia autoja, että uusia tilauksia.
Otsikko: Vs: Googlemapsin katunäkymä
Kirjoitti: Daatta - 04.06.19 - klo:09:04
Jos on Android Auto (tai Carplay) käytössä niin Google Mapsin satellittinäkymä toimii aika hyvin. Korvikkeena, ainakin.
Otsikko: Vs: Googlemapsin katunäkymä
Kirjoitti: ttdriver - 04.06.19 - klo:13:09
Juu itte tykkään kans käyttää satelliittinäkymää. Usein muutenkin näkyvissä, vaikka ei olisi navigointitarvettakaan.