VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Fabia III (14-) => Aiheen aloitti: Seamaster - 10.05.19 - klo:08:22

Otsikko: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: Seamaster - 10.05.19 - klo:08:22
Mikähän on kun en saa MirrorLinkillä puhelinta näkyviin (esim navi) auton näyttöön, ostin juuri auton uutena ja liikkeessä myyjä laittoi puhelimeni ja hyvin toimi. Mielestäni en ole asetuksiin tms koskenut, mutta kun liitä Iphonea piuhalla autoon niin herjaa aina, kts kuva, ja en saa vaan navia näkymään, tai muutakaan apsia
(https://i.ibb.co/VpV8PkH/Kuva-1.jpg) (https://ibb.co/CsBFTSJ)
Otsikko: Vs: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: Seamaster - 10.05.19 - klo:08:23
Ps. musiikkia ei puhelimellani ole, enkä siis ole yrittänytkään soittaa musiikkia :-)
Otsikko: Vs: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: JAK - 10.05.19 - klo:16:49
Mirrorlink ja IPhone ei ole toisiaan varten. En oikein tiedä mitä tuolla Mirrorlinkillä tekee kun Android auto on kaiketi yhteensopiva ainakin pari vuotta vanhojen Androidin kanssa. IPhone käyttää Apple Carplayta ja vaatii piuhan.
Otsikko: Vs: Fabia -15 MirrorLink
Kirjoitti: Arde - 05.05.21 - klo:08:51
Mulla Fabia -15 mutta saako tota mirrorlinkkiä mitenkään toimimaan?
Samsung S7 luuri kyllä tunnistuu hienosti ja auton keskinäyttöön ilmestyy alareunaan jopa jotain kuvakkeita, vasemmassa reunassa ilmeisesti painike ohjelmille jotka pitäisi näkyä näytöllä, sitä kun painaa tulee näkyviin Rattikuvake (car mode) sitä klikkaamalla näyttö pimenee eikä tapahdu mitään  :o
Kännykkään ladattu myös Sygic navi jonka pitäisi näkyä näytöllä mutta eipä näy.
Otsikko: Vs: Fabia -15 MirrorLink
Kirjoitti: -zippe- - 05.05.21 - klo:09:16
Lainaus käyttäjältä: Arde - 05.05.21 - klo:08:51
Mulla Fabia -15 mutta saako tota mirrorlinkkiä mitenkään toimimaan?
Samsung S7 luuri kyllä tunnistuu hienosti ja auton keskinäyttöön ilmestyy alareunaan jopa jotain kuvakkeita, vasemmassa reunassa ilmeisesti painike ohjelmille jotka pitäisi näkyä näytöllä, sitä kun painaa tulee näkyviin Rattikuvake (car mode) sitä klikkaamalla näyttö pimenee eikä tapahdu mitään  :o
Kännykkään ladattu myös Sygic navi jonka pitäisi näkyä näytöllä mutta eipä näy.

Onko Samsungissa Android 10 vai mikä käyttöjärjestelmäversio? MirrorLink vaatii USB-piuhan puhelimen ja auton väliin sekä Android 10, jos haluaa esimerkiksi Android Autoa käyttää ja sen ominaisuuksia, esim Mapsia, Spotifyta, Yle Areenaa jne.
Taloudessa siis Fabia -15 Style varustetasolla ja oman Sonyn puhelimen saanut siinä kyllä toimimaan. Vaimon puhelin ei toimi, koska siinä on Android 9. joku...
Otsikko: Vs: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: Daatta - 05.05.21 - klo:09:45
Mirrorlink on eri asia kuin Android Auto:

https://www.volkswagen.fi/fi/innovaatiot-ja-teknologia/yhdistettavyys/app-connect/mirrorlink.html (https://www.volkswagen.fi/fi/innovaatiot-ja-teknologia/yhdistettavyys/app-connect/mirrorlink.html)

Jos auto tukee vain Mirrorlinkiä niin sillä mennään. Käsittääkseni pitkälti kuollut tekniikka, koska kaikki käyttävät Android Autoa nykyään.
Otsikko: Vs: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: Arde - 05.05.21 - klo:14:00
Uudempia android versioita tai puhelimia on turha kytkeä sillä niitä ei tunnisteta.
Samsungissa on android 8.0 ja piuha löytyy ja kyllähän Infotainmet ruutu tunnistaa ja löytää puuhelimen.
Puhelimen asetuksista Yhteydet - Lisää yhteysasetuksia -alta löytyy Mirrorlink asetukset ja sen valitsemalla alaosassa on Mirrorlink-sovellukset joita on yksi "CarmodeStub" ja alla teksti: varmennettu.
Tuo carmode on ainoa mikä tulee esiin painamalla Infotainment näytön sovelluspainiketta eikä sitä painamalla tapahdu mitään.
-Zippe-mitä sovelluksia löytyy teidän Sonyn luurista mitkä näkyvät Infotainment näytöllä?
Otsikko: Vs: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: b1mpo - 05.05.21 - klo:15:50
Uudemmista samsungeista tuo mirrorlink tuki poistui, eikä sitä enää tueta. Muista merkeistä en tiedä.
Otsikko: Vs: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: tex- - 06.05.21 - klo:07:44
Minulla toimi samsungin S7 -20 Polossa android auton kanssa normaalisti.
Tosin olin ladannut sen erikseen tuolta yleisen alueen AA keskustelusta ennen auton tuloa. Uudessa puhelimessani se toimi heti.
Tarjoaako autosi android autoa vaihtoehdoksi?
Otsikko: Vs: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: Arde - 06.05.21 - klo:08:54
Ei tarjoa, ainoa vaihtoehto on tuo Mirrorlink, sovellukset mitkä toimivat ja miten saada näkyviin Infotainment näyttöön kiinnostaisi.
Otsikko: Vs: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: Daatta - 06.05.21 - klo:09:30
Tuolla on lista Mirrorlinkia tukevista sovelluksista: https://mirrorlink.com/apps
Otsikko: Vs: Fabia -19 MirrorLink
Kirjoitti: Arde - 06.05.21 - klo:15:41
No jotain sain näkymään mutta miten ton restricted - herjan saa pois ja mistä johtuu, tossa pari kuvaa. Luurissa ei ole sim korttia mutta kai wlan riittää.
(https://i.ibb.co/x8FZg6V/IMG-20210506-152650.jpg) (https://ibb.co/qFJ6gpb)

(https://i.ibb.co/4fW4NTL/IMG-20210506-151443.jpg) (https://ibb.co/xshz5jb)

(https://i.ibb.co/WyGYCPs/IMG-20210506-151434.jpg) (https://ibb.co/J7mMZyC)