VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Seat => Leon 1M (99-05) & Toledo 1M (99-05) => Aiheen aloitti: Mrko - 05.04.19 - klo:09:43

Otsikko: Toledo 1.9tdi '03 sisävalot.
Kirjoitti: Mrko - 05.04.19 - klo:09:43
Moi,

törmäsin ärsyttävään ongelmaan! Sisävalot eivät syty, kun ovet avataan. Takaovien päällä olevat tuikut palaa kuitenkin nolla-asennossa.

Mistä lähtisin vikaa hakemaan?
Otsikko: Vs: Toledo 1.9tdi '03 sisävalot.
Kirjoitti: Daatta - 05.04.19 - klo:10:16
Valomoduuli saattaa olla hapettunut, virta kulkee huonosti tai väärää reittiä. Hepettumien poisto, contact-cleaner, polttimoiden tarkistus/vaihto tai viimeistään moduulin vaihto uuteen voi auttaa. Olettaen että lukkojen mikrokytkimet toimivat, eli joku indikaattori/valo syttyy kun ovet avaa.