Moi,
törmäsin ärsyttävään ongelmaan! Sisävalot eivät syty, kun ovet avataan. Takaovien päällä olevat tuikut palaa kuitenkin nolla-asennossa.
Mistä lähtisin vikaa hakemaan?
Valomoduuli saattaa olla hapettunut, virta kulkee huonosti tai väärää reittiä. Hepettumien poisto, contact-cleaner, polttimoiden tarkistus/vaihto tai viimeistään moduulin vaihto uuteen voi auttaa. Olettaen että lukkojen mikrokytkimet toimivat, eli joku indikaattori/valo syttyy kun ovet avaa.