Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: R00ster - 02.05.18 - klo:12:21
Otsikko:
VCDS Oulu
Kirjoitti:
R00ster
-
02.05.18 - klo:12:21
Onko Oulussa käyttäjiä? Tarvis apua!
Otsikko:
Vs: VCDS Oulu
Kirjoitti:
zak69
-
02.05.18 - klo:12:28
Tuolta näytti löytyvän pari kolme ehdokasta kahdelta viimeiseltä sivulta ;)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0)
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat