VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: R00ster - 02.05.18 - klo:12:21

Otsikko: VCDS Oulu
Kirjoitti: R00ster - 02.05.18 - klo:12:21
Onko Oulussa käyttäjiä? Tarvis apua!
Otsikko: Vs: VCDS Oulu
Kirjoitti: zak69 - 02.05.18 - klo:12:28
Tuolta näytti löytyvän pari kolme ehdokasta kahdelta viimeiseltä sivulta  ;)

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0)