Heippa kaikille !
Mulla on tullut jo 270.000 km mittariin ja alkoi talvella jo tuntumaan että kytkin on finaalissa eivät vaihteet meinanneet mennä sisään.
Löytyykö täältä taidokasta 1.9 TD kytkimenvaihtajaa ja kytkinvaijerin voisi vaihtaa myös (tku).
Palkkio sovitaan tietysti paikan päällä
ja voisihan sitä turboakin ihmetellä jos asiantuntijoita löytyy..
vaihteistolooran vois myös ottaa vaikka tossa pihalla pois ja vaihtaa kytkimen. Tarttuuko kukaan haasteeseen ?